Pioneer navgate 310 gemonteerd in mijn 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 19:07 #1075946
door V700 register
Pioneer navgate 310 gemonteerd in mijn 940 is gemaakt door V700 register
Beste allemaal,
sinds kort eigenaar van een Pioneer navgate 310 (gewonnen via Discovery sms actie).
Eigenhandig ingebouwd, afwerking moet nog iets beter, maar al erg tevreden.
sinds kort eigenaar van een Pioneer navgate 310 (gewonnen via Discovery sms actie).
Eigenhandig ingebouwd, afwerking moet nog iets beter, maar al erg tevreden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2009 02:08 #1245081
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pioneer Navtec 310 gemonteerd in mijn 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2009 07:12 #1245082
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roken doe ik niet
Roken doe ik niet (nauwelijks) in de auto. Heb sind kort een mobiel met Windows Mobile. De hardware voor het maken van foto's is prima, maar de uiteindelijke kwaliteit is slecht...
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2009 13:15 #1245094
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Ik dacht dat een dubbeldin
Ik dacht dat een dubbeldin niet paste in een 940 vanwege de relais?
Heb je daar iets aan moeten veranderen?
Heb je daar iets aan moeten veranderen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2009 09:40 #1245146
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje passen en meten, maar
Beetje passen en meten, maar niets aan de relais hoeven doen. Die zitten allemal netjes op hun plek.
De relais zitten zowieso niet in de weg als je de dubbeldin unit horizontaal monteert (net als de enkeldin units), maar dan steekt hij erg ver uit aan de bovenkant of moet de onderkant erg ver verzonken worden in het dashboard.
De dubbeldin unit zit nu ongeveer op dezelfde hoek als het dashboard, maar een klein beetje gekanteld om ruimte te geven aan de relais. Hij steekt aan de bovenzijde een beetje uit, maar veel minder ver dan de enkeldin systemen.
De relais zitten zowieso niet in de weg als je de dubbeldin unit horizontaal monteert (net als de enkeldin units), maar dan steekt hij erg ver uit aan de bovenkant of moet de onderkant erg ver verzonken worden in het dashboard.
De dubbeldin unit zit nu ongeveer op dezelfde hoek als het dashboard, maar een klein beetje gekanteld om ruimte te geven aan de relais. Hij steekt aan de bovenzijde een beetje uit, maar veel minder ver dan de enkeldin systemen.
Moderators: Jerry Stam