Kleine elektrische probleempjes komen samen in ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik haalde alleen letterlijk jouw tekst aan Bas. Aangezien jij hier vééél meer woont dan ik, die af en toe hier iets nuttigs probeert te vinden en te delen met anderen, neem ik aan dat ik via aanhalen van jouw tekst het meest duidelijke antwoord geef.Baseman schreef :
Deze aanname is een pertinente onjuiste, ik vraag het zoals Richard aangeeft, niet voor niets.André Swart schreef : Bouwjaar 96 en dus modeljaar 97!
Zag dat je gelijk met mij gereageerd hebt, en dus mijn vorige berichtje niet gelezen hebt, maar hij is dus nieuw uiterlijk en datum eerste toelating 09-02-1996.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou ja, ook niet helemaal,maar ik snap hoe je het bedoelde.Vooral dat uitroepteken, deed anders vermoeden.André Swart schreef :
Ik haalde alleen letterlijk jouw tekst aan Bas.Baseman schreef :
André Swart schreef : Bouwjaar 96 en dus modeljaar 97!
Enfin, een 96-er dus.
Moment.............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit even in het schema te kijken en zie meteen op bladzijde 7 een zekering 8 vermeld, die 4 van de genoemde onderdelen aanstuurt.Ik denk ook, dat je er toch twee te pakken hebt.Het snelheidssignaal, wat de ASC voedt in je radio, is van de wijs, waardoor je CC het ook niet doet (mijn vermoeden)André Swart schreef : .....maar om een hoofdkruispunt waar het mis zou kunnen gaan.
Zekering 8, of ergens in het circuit daarvan, is ook niet helemaal lekker.Vervangen kan trouwens, ook al meet je prik aan beide kanten, geen kwaad.
Ik zal de schema's jouw kant op doen, via downloadlinkje.Ik hoop dat je ADSL hebt, minstens, want het is 70 mb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe is het mogelijk dat ik 'mogelijk' heb weggehaald. Foutje! Duidelijk.Baseman schreef : Nou ja, ook niet helemaal,maar ik snap hoe je het bedoelde.Vooral dat uitroepteken, deed anders vermoeden.
Ik wacht in spanning...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar zal jouw link es goed bespeuren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Reeds dank!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo lang je maar binnen 5 dagen na ontvangst gaat downloaden, anders is de link verlopen.André Swart schreef : Morgen maar eens binnenhalen, als de computer wat langer aanstaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
... in 5 minuten!Baseman schreef : ... Ik hoop dat je ADSL hebt, minstens, want het is 70 mb.