startonderbreker + verlichting via contact-/startslot / volvo 940 6cil td 1991
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-07-2009 22:42 #1075468
door V700 register
startonderbreker + verlichting via contact-/startslot / volvo 940 6cil td 1991 is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Zoek hulp bij of een schema voor het uitbouwen van de startonderbreker ... en ... het aan en uitdoen van alle verlichting via de schakelaar op het dashboard.
Wie heeft verstand van elektra van een volvo 940 6cil td 2.4cc uit 1991 ?
Groet,
Ton
Wil vrijdag naar engeland rijden ermee en het zou dan mooi zijn als dit gedaan is. Wie helpt ?!!
Zoek hulp bij of een schema voor het uitbouwen van de startonderbreker ... en ... het aan en uitdoen van alle verlichting via de schakelaar op het dashboard.
Wie heeft verstand van elektra van een volvo 940 6cil td 2.4cc uit 1991 ?
Groet,
Ton
Wil vrijdag naar engeland rijden ermee en het zou dan mooi zijn als dit gedaan is. Wie helpt ?!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2009 07:49 #1242672
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zekering 25
Wat je kunt proberen is zekering 25 eruit te trekken. Daarmee kun je in de meeste modellen je bepalen of op stand 0 je dimlicht ook brandt. Als dat bij jou ook het geval is staat dat wel achterop de asbak en in het boekje. We kunnen natuurlijk niet op de site zetten hoe je stap voor stap de startonderbreker verwijdert maar wellicht kan iemand je aan een schema helpen. Ik heb het niet. Is het een originele Volvo onderbreker of niet ? Waarom moet hij er eigenlijk uit ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2009 09:27 #1242675
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic startonderbreker + verlichting
Henk,
Moet eruit , omdat ie het vaak laat afweten.
Gebruik hem, laat dan de motor voorgloeien, probeer dan te starten en dan weigert ie te starten. Pas nadat ik weer dezelfde procedure toepas van de-activeren startonderbreker, voorgloeien, starten doet ie het. Heb recentelijk het elektrisch gedeelte van het startslot vervangen, dacht dat het daar aan zo liggen.
Ton
Ook zou ik de lichten aan en uit willen kunnen zetten middels de schakelaar op de dashboard. Vooral in een koude winter heb je alle stroom nodig voor het voorgloeien en het starten. Als alle andere stroomafnemers dan uit staan, gaat dat beter is mijn ervaring.
Moet eruit , omdat ie het vaak laat afweten.
Gebruik hem, laat dan de motor voorgloeien, probeer dan te starten en dan weigert ie te starten. Pas nadat ik weer dezelfde procedure toepas van de-activeren startonderbreker, voorgloeien, starten doet ie het. Heb recentelijk het elektrisch gedeelte van het startslot vervangen, dacht dat het daar aan zo liggen.
Ton
Ook zou ik de lichten aan en uit willen kunnen zetten middels de schakelaar op de dashboard. Vooral in een koude winter heb je alle stroom nodig voor het voorgloeien en het starten. Als alle andere stroomafnemers dan uit staan, gaat dat beter is mijn ervaring.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2009 10:17 #1242677
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic test je startonderbreker
Controleer in zo'n geval of er stroom staat op de afsluiter van de brandstof op je pomp.
Slecht starten heeft nl andere oorzaken.
Tijdens het ronddraaien van de startmotor worden alle stroomverbruikers al uitgeschakeld.
Slecht starten heeft nl andere oorzaken.
Tijdens het ronddraaien van de startmotor worden alle stroomverbruikers al uitgeschakeld.
Moderators: Jerry Stam