Hoe kan ik de stadslichten ook schakelen over het contactslot
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag ik je er op attenderen dat het rijden met enkel stadslichten in Nederland bij wet verboden is?Of uit, of dimlicht, stadslichten parkeer je mee, zeggen ze dan.......MaartenG schreef : Dadelijk met de caravan en/of in de UK wil ik graag met alleen stadslichten aan rijden.
Mogelijk wordt er naar je geseind (vanwege het niet afplakken) maar ook omdat men in vooral frankrijk en spanje overdag de dimlichten gebruikt, ter aanduiding van gevaar.Ik moet wel zeggen dat er steeds meer fransen overdag licht voeren, maar de oudere garde, zeg maar, seint er lustig op los, als ze 200 watt zien aankomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
2) Zet je lichtschakelaar in een niet gedocumenteerde tussenstand: midden tusen Uit en stadslicht. Dan blijven alle lampen uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Blijft over een pieper. Over het aansluiten daarvan staat wel wat op het forum, ga ik me dan maar eens in verdiepen. Maar ja dat zal ook een relais zijn dat geschakeld moet worden door het deurportier. Maar voordeel van een pieper is wel dat als je ergens in het donker wilt staan, je die stadslichten aan kunt laten. Tot zover reuze bedankt heren!
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Zo erg zelfs dat ik de schakelaar van de lpt altijd op dezelfde manier bedien, wat niet nodig. Bij deze is uit ook uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-