Trekhaak vraagje [ niemand weet het? ]
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2009 18:59 #1074894
door guy horn (GAST)
Trekhaak vraagje [ niemand weet het? ] is gemaakt door guy horn (GAST)
Trekhaak installatie. Hoe lees je dat? Vage vartaling uit het zweeds?
Ik heb een 13-polig kabelboom gekocht voor de trekhaak en de beschrijving is erg verwarrend. Ik moet kiezen tussen twee opties:
1. ' 940's zonder elektrisch bediende stoelen (zowel aan bestuurders als passagierskant)'
2. 940 s met elektrisch bediende stoelen (zowel aan bestuurders- als passagierskant)'
Ik heb een (1) elektrische stoel, voor de bestuurder. Welke optie is dan juist? Zie ook de engelse versie
. Ik ben benieuwd.
Ik heb een 13-polig kabelboom gekocht voor de trekhaak en de beschrijving is erg verwarrend. Ik moet kiezen tussen twee opties:
1. ' 940's zonder elektrisch bediende stoelen (zowel aan bestuurders als passagierskant)'
2. 940 s met elektrisch bediende stoelen (zowel aan bestuurders- als passagierskant)'
Ik heb een (1) elektrische stoel, voor de bestuurder. Welke optie is dan juist? Zie ook de engelse versie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2009 07:45 #1240311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedrading origineel...............
...........of niet van de enkele elec. stoel?
De beschrijving gaat uit van beide stoelen electrisch.
Je moet dus optie 1 kiezen.
Vorig jaar ook een 13- polige trekhaak aangesloten en dat was appeltje eitje.
Heb je het mistlicht-relais er ook bij?
Succes,
Erik
De beschrijving gaat uit van beide stoelen electrisch.
Je moet dus optie 1 kiezen.
Vorig jaar ook een 13- polige trekhaak aangesloten en dat was appeltje eitje.
Heb je het mistlicht-relais er ook bij?
Succes,
Erik
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2009 08:11 #1240312
door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic hoeveel elektrische stoelen had/heb je?
Erik,
Ik heb een nieuwe set gekocht en er zit ook een relais bij. Kost wat maar de kwaliteit is heel mooi. Zo is de stekker bijvoorbeeld volgegoten met epoxy zodat vocht en vuil niet aan de binnenkant kunnen vreten. Ik ben blij te horen dat het optie 1 is. Maar, het blijkt niet 100% uit je tekst of je de trekhaak hebt ingebouwd on een auto met 1 elektrische stoel. Is dat zo?
Ik heb een nieuwe set gekocht en er zit ook een relais bij. Kost wat maar de kwaliteit is heel mooi. Zo is de stekker bijvoorbeeld volgegoten met epoxy zodat vocht en vuil niet aan de binnenkant kunnen vreten. Ik ben blij te horen dat het optie 1 is. Maar, het blijkt niet 100% uit je tekst of je de trekhaak hebt ingebouwd on een auto met 1 elektrische stoel. Is dat zo?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2009 08:22 #1240313
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn auto.......
......heeft geen elec. stoelen.
Ik heb dezelfde set gemonteerd.
Goede kwaliteit voor weinig geld.
Trekhaak is bij Volvo zelf zelfs goedkoop te noemen in vergelijking met .......noem ze maar op.
Het gaat erom dat de inbouwinstructies uitgaan van 2 elec. stoelen. Voor jou dus optie 1 en ervan uitgaand dat de stoel goed bedraad is.
Succes,
Erik
Ik heb dezelfde set gemonteerd.
Goede kwaliteit voor weinig geld.
Trekhaak is bij Volvo zelf zelfs goedkoop te noemen in vergelijking met .......noem ze maar op.
Het gaat erom dat de inbouwinstructies uitgaan van 2 elec. stoelen. Voor jou dus optie 1 en ervan uitgaand dat de stoel goed bedraad is.
Succes,
Erik
Moderators: Jerry Stam