electrische ramen gaan niet meer open, tenzij zekering #9 eruit gehaald wordt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 13:02 #1074508
door V700 register
electrische ramen gaan niet meer open, tenzij zekering #9 eruit gehaald wordt is gemaakt door V700 register
Hallo,
ik rij een 740 uit '91, sinds gisteren willen de voorramen niet meer open.
Nu ben ik de zekeringkast ingedoeken en heb zekering nummer #9 eruit gehaald (knipperlichten). Nu doen de ramen het wel weer.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? (het rijden met zekeringen in de hand om raam open te doen en vervolgens erweer in te drukken om richting aan te geven is niet echt ideaal
)
alvast dank,
Joost
ik rij een 740 uit '91, sinds gisteren willen de voorramen niet meer open.
Nu ben ik de zekeringkast ingedoeken en heb zekering nummer #9 eruit gehaald (knipperlichten). Nu doen de ramen het wel weer.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? (het rijden met zekeringen in de hand om raam open te doen en vervolgens erweer in te drukken om richting aan te geven is niet echt ideaal

alvast dank,
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 13:10 #1238407
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bouwjaar?
Is dat bouwjaar 91 of modeljaar 91?
maw, wanneer is ie op kenteken gezet?
maw, wanneer is ie op kenteken gezet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 13:23 #1238409
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Datum eerste toelating
Datum eerste toelating 29-06-1990Voertuigsoort personenauto Merk VOLVO Handelsbenaming 740 GL U9 Brandstof Benzine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 13:28 #1238410
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1990
Dan is het een 90-er, dus.
Moment.
Moment.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 13:50 #1238414
door V700 register
Ik heb 2 schema's naar je mailadres gestuurd, ik vermoed dat je met die van 1989 het beste vooruit kunt.Ik zou het denk ik zoeken in een slecht massacontact in je knipperlicht circuit, of braswerk onder je relaistray, door een grote-stappen-snel-thuis-knutselaar, die ergens een los draadje bij geprikt heeft, maar geen idee had of dat wel goed was.
Je hebt niet toevallig een (aftermarket) alarmsysteem met raamsluitmodule?Dan ben je snel uitgezocht: Die is dan stuk.
Beantwoord door V700 register in topic Klopt niet.
Er is geen enkel verband, tussen de knipperlichten en de electrieke ramen.Er loopt (af-fabriek) neen draadje tussenbeide, dus als de ramen het niet doen met met zekering 9 erin, heb je een ander probleem.Een flink probleem trouwens, qua zoekwerk.OT_VDM schreef : Nu ben ik de zekeringkast ingedoeken en heb zekering nummer #9 eruit gehaald (knipperlichten). Nu doen de ramen het wel weer.
Ik heb 2 schema's naar je mailadres gestuurd, ik vermoed dat je met die van 1989 het beste vooruit kunt.Ik zou het denk ik zoeken in een slecht massacontact in je knipperlicht circuit, of braswerk onder je relaistray, door een grote-stappen-snel-thuis-knutselaar, die ergens een los draadje bij geprikt heeft, maar geen idee had of dat wel goed was.
Je hebt niet toevallig een (aftermarket) alarmsysteem met raamsluitmodule?Dan ben je snel uitgezocht: Die is dan stuk.
Moderators: Jerry Stam