Dimt toets/displayverlichting CT-503/CT-505 mee met interieurverlichting ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ben bezig de lampjes achter de toetsen van een CT-503 te vervangen. Hierbij heb ik de volgende vraag: Dimt de verlichting van toetsen en/of de display van een CT-503 of CT-505 mee met de andere instrumentenverlichting (tellerunit, ventilatiebediening etc) ? De boel weer inbouwen om te testen gaat een beetje veel werk worden. Dus als iemand dit weet of even voor mij zou kunnen kijken graag. Alvast bedankt !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
hoe het bij de CT502/503 zit weet ik niet, maar bij de CR-906 is het in ieder geval wel zo. Is dat niet een regeling die in de auto zelf zit? Of zit dat per type radio anders?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt niet toevallig de potmeter aan het "licht aan/licht uit" draadje gehangen? Dat is namelijk een ander draadje dan het "dim" draadje.henk 940LPT schreef : Heb dat in mijn testopstelling nagebootst met een potmeter (regelbare weerstand) die het dimmen zou moeten simuleren. Lampjes blijven echter even sterk branden.
Eh nee, ik kan zo uit het hoofd niet zeggen, op welke pin het dimdraadje zit. Staat dat niet in Haynes?
groetjes
Mathy (die een acute aanval van luiheid heeft)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stom van mezelf. Heb wel naar het schema gekeken (staat volgens mij niet in haynes maar wel in de scans van Volvo schema's die ik heb) en de boel keurig aangesloten op rheostat + en rheostat -. Maar er is inderdaad nog een andere pen waar "dimmer" op staat.Mathy schreef : Je hebt niet toevallig de potmeter aan het "licht aan/licht uit" draadje gehangen? Dat is namelijk een ander draadje dan het "dim" draadje.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-