Storingscodes ECC uitlezen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 10:56 #1072602
door V700 register
Storingscodes ECC uitlezen is gemaakt door V700 register
Hallo allen,
Vanmorgen knipperde het ECC lampje van mijn 98er 944 HPT. Even hetstarten van de auto lostte het probleem op.
Ik heb even gezocht op het forum maar antwoorden op het uitlezen van storingscodes van de ECC gaven allemaal: check je PB, ik mail je de instructies -
Wil iemand deze ook naar mij mailen en vooral ook op de site zetten?

Alvast hartelijk dank!
Groet,
Paul
Vanmorgen knipperde het ECC lampje van mijn 98er 944 HPT. Even hetstarten van de auto lostte het probleem op.
Ik heb even gezocht op het forum maar antwoorden op het uitlezen van storingscodes van de ECC gaven allemaal: check je PB, ik mail je de instructies -

Wil iemand deze ook naar mij mailen en vooral ook op de site zetten?

Alvast hartelijk dank!
Groet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 11:40 #1228565
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic hoi,
Kijk hier maar evenhttp://caunter.ca/volvo960/xg14802.pdfgr. Bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 11:55 #1228566
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hartelijk dank
Hartelijk dank Bouke!
Groet,
Paul
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 12:15 #1228571
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Staat wel op onze site
Het staat wel op onze site, namelijk <a href="/node/8601" target="_blank">hier</a>. Te vinden via "Documentatie => Technische vraagbaak =>Overzicht storingscodes voor 700 en 900 serie" Die pagina is ook het 3e zoekresultaat van boven, zie <a href="/search/node/foutcode+ECC" target="_blank">hier</a>. Bij elk zoekresultaat staat een stukje tekst, daaronder staat in iets kleinere letters, links, wat voor pagina het is. Discussie, informatiepagina etc. Het zoeken en vinden kostte mij minder tijd dan de posting type, ik wist wel dat het uberhaupt bestond. Of is dat niet wat je bedoelt ?Wedervraag: Kan ik inmiddels zo goed zoeken dat ik (vrijwel) alles weet te vinden, of is het zoeksysteem an sich nog niet duidelijk genoeg ? Wat kunnen we verbeteren ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 12:37 #1228575
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik had gezocht op ecc lampje
Ik had gezocht op ecc lampje knippert en storingscodes ecc.
Groet,
Paul
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 12:40 #1228576
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uiteraard geeft hij nu geen
Uiteraard geeft hij nu geen codes meer -
) Zal wel een kromme volt zijn geweest.
Groet,
Paul

Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 12:45 #1228577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gekeken
Fijn om te horen dat het nu weer weg is. Airco reparaties zijn meestal niet de goedkoopste...Nog even gekeken, op "storingscodes ecc" gezocht is de bewuste pagina het 6e resultaat van boven. Wellicht zou het handig zijn om de zoekresultaten verder te kunnen filteren ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 12:51 #1228578
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach met het zoeken heb ik
Ach met het zoeken heb ik niet zoveel moeite, er zijn gelukkig altijd medeleden die hulpvaardig zijn, bedankt!
Airco werkt gelukkig nog en koelt ook nog prima. Het is geen dagelijkse auto dus een weekje klussen 's avonds vind ik niet erg maar als het niet nodig is liever niet -
) Zolang de airco van de dienstauto het maar doet in de zomer, en als hij het niet doet gaat hij linea recta de werkplaats in -
Heb al zat (laten) sleutelen aan de HPT! Maar hij is in ieder geval nu technisch 200% (nieuwe koppeling, olie keerringen, waterpomp, waterslangen, koppakking etc)
Groet,
Paul

Airco werkt gelukkig nog en koelt ook nog prima. Het is geen dagelijkse auto dus een weekje klussen 's avonds vind ik niet erg maar als het niet nodig is liever niet -

Heb al zat (laten) sleutelen aan de HPT! Maar hij is in ieder geval nu technisch 200% (nieuwe koppeling, olie keerringen, waterpomp, waterslangen, koppakking etc)
Groet,
Paul

Moderators: Jerry Stam