Bestaat deze schakelaar ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

bij mij veren die terug, zoals je omschrijft..
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Tussen de gewone waarschuwingslampjes zitten er volgens mij twee die nooit gebruikt worden (maar ik zou in het instructieboekje moeten kijken welke twee dat zijn). Als je dan nog een afdekplaatje kunt fabriceren met de letters LPG erop ...henk 940LPT schreef : ... het ledje (rood/groen) van de Vialle LPi schakelaar onder te brengen in het dashboard. Bijv. in het blindplaatje rechts, onder de kvs temperatuurmeter en rechts van de waarschuwingslichtjes.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je een beetje leuk prutst, kan je het lampje er nog in krijgen ook....

Ga dan trouwens op zoek naar een schakelaar voor de achterdeuren, die kun je er gewoon in klikken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan het zijn dan ik onlangs een 850-model V70 gezien heb met Bi-fuel achterop? Die heeft hetzelfde dashboard toch?henk 940LPT schreef : Zal eens in Vadis kijken naar de modellen die Martijn noemt. Ben alleen wel bang dat het niet past (de schakelaar) of dat het niet overeenkomt met de 900 schakelaars.
Als iemand die timer defect heeft, kan je vast de schakelaar 'voor weinig' overnemen.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
al genoemd maar niet in dit verband: de mistlampschakelaar achter werkt ook zo (maar dan zonder vertraging en dus zonder electronica?)jhuijsmans schreef : Yup, die is er, al moet je wel zelf gaan demonteren. De schakelaar voor de achterruitverwarming + spiegelverwarming heeft een dergelijk mechanisme. Er zit echter wel een flink stukje electronica achter omdat de schakelaar een timer bediend.
Als iemand die timer defect heeft, kan je vast de schakelaar 'voor weinig' overnemen.