Spoiler met 4e remlicht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maaaaaaaar, als ik nu afrem gaat mijn "defectelamp" lampje branden. Led remlicht heeft dus een ander effect op mijn groene relais dan de lamp uitvoering.
Nu kan ik 2 dingen doen:
- Mijn oude 3e remlicht weer aansluiten, maar dan heb ik 4 remlichten. Ik weet niet of dat wel mag.
- Mijn groene relais vervangen door een zwarte zonder 3e remlicht indicator.
Groet,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
5 remlichten? En geen problemen met de APK?hdalhuisen schreef : Slurpje heeft 5 remlichten en dat gaat ook goed. Je kunt een kabeltje trekken naar de remlicht schakelaar bij het rempedaal dan gaat "de defectlamp "niet meer branden.!
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus... Ja het mag ( denk en hoop ik ) Of heb ik nu slapende honden wakker gemaakt.?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Bij mij gaat nu alleen het waarschuwingslampje aan als ik op de rem ga staan, een maal los dan gaat 'ie weer keurig uit.
Mijn oplossing: Mooi zo laten zitten! Want ze doen het alle 4 prima!
Maar je zou ook in beide (3de en 4de) remlicht lampjes kunnen stoppen met gehalveerd wattage, dan zou het zomaar kunnen dat je geen waarschuwingslampje krijgt te zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat wordt lastig. Ben rijdt een estate. En het remlicht in de spoiler voor cq. van een estate zitten LEDs.JanV schreef : Maar je zou ook in beide (3de en 4de) remlicht lampjes kunnen stoppen met gehalveerd wattage, dan zou het zomaar kunnen dat je geen waarschuwingslampje krijgt te zien.
groetjes
Mathy