zwakke/overleden accu?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2008 13:43 #1071675
door V700 register
zwakke/overleden accu? is gemaakt door V700 register
Dag allen,
Voordat ik van wal steek; alvast een fijn uiteinde voor iedereen.
Voor mij/mijn 944 16V een wat minder fraai begin; als ik wil starten lijkt t alsof de accu leeg is (aantal weken geleden wel een keer met een lege accu gestaan en na starthulp van een andere auto weer op weg zonder problemen)
Heel zwakjes brand de dashboard verlichting en op een gegeven moment start ie. Heb t idee dat ie ook niet lekker loopt. Een tikkend geluid. Kan dat ook aan de accu liggen? Ik hoorde bij nordicar op de sleuteldag dat mijn verdelerkap eruit zag alsof ie aan vervanging toe was. Kan dat er ook wat mee te maken hebben?
Voor t geval dat een nieuwe accu verstandig is (ik ben een leek, maar mij lijkt t het beste omdat ie al eerder stil viel), raden jullie me aan er een bij de kwikfit/automaterialenzaak te halen of beter bij de Volvo dealer?
En wat voor accu dan?
B.v.d. en t beste voor t nieuw jaar!
Niels
Voordat ik van wal steek; alvast een fijn uiteinde voor iedereen.
Voor mij/mijn 944 16V een wat minder fraai begin; als ik wil starten lijkt t alsof de accu leeg is (aantal weken geleden wel een keer met een lege accu gestaan en na starthulp van een andere auto weer op weg zonder problemen)
Heel zwakjes brand de dashboard verlichting en op een gegeven moment start ie. Heb t idee dat ie ook niet lekker loopt. Een tikkend geluid. Kan dat ook aan de accu liggen? Ik hoorde bij nordicar op de sleuteldag dat mijn verdelerkap eruit zag alsof ie aan vervanging toe was. Kan dat er ook wat mee te maken hebben?
Voor t geval dat een nieuwe accu verstandig is (ik ben een leek, maar mij lijkt t het beste omdat ie al eerder stil viel), raden jullie me aan er een bij de kwikfit/automaterialenzaak te halen of beter bij de Volvo dealer?
En wat voor accu dan?
B.v.d. en t beste voor t nieuw jaar!
Niels