koplampruitenwissers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2008 22:08 #1070712
door V700 register
koplampruitenwissers is gemaakt door V700 register
Ik wil de slangetjes van de koplampsproeiers nalopen en controleren. Wat moet ik allemaal uitbouwen en vooral hoe pak ik dat dan aan?
Gk
Gk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2008 22:19 #1216994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste aanpak.
De beste aanpak, is even in de posting vermelden over welke auto het gaat.Daarnaast ook nog ofwel het bouwjaar ofwel de aanduiding voor welke neus erop zit.
Afhankelijk daarvan zijn er verschillende oplossingen mogelijk.
De slang vanaf het reservoir volgen en ontdekken dat ie onder de koplamp splits, wat je het beste onder de auto liggend kunt zien, had je al ontdekt?
Afhankelijk daarvan zijn er verschillende oplossingen mogelijk.
De slang vanaf het reservoir volgen en ontdekken dat ie onder de koplamp splits, wat je het beste onder de auto liggend kunt zien, had je al ontdekt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2008 16:14 #1217048
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ervaringsdeskundig....
Hoi,
Het toeval wil dat ik net vorige week de hele installatie op mijn 945 heb gezet: motortjes, wissertjes en slangetjes. Het werkt ook nog allemaal, ik mis alleen nog twee tegenhouders, waardoor de wissers op half zeven staan als ze hebben gewist. Als iemand nog van die onderdeeltjes heeft?
Aan de zijde van het waterreservoir zit een T-stukje, waaraan het slangetje van de wisser aan die kant is vastgemaakt. een tweede slangetje van ca. 1 meter lang gaat naar de andere zijde en zit vast aan het slangetje van de wisser. Ik heb de lange slang overigens voor de radiateur langs laten lopen, dus als ik onder de auto zou gaan liggen, zie ik nog niets....
Onder de motorkap zou je volgens mij gewoon de slangetjes moeten zien zitten achter beide koplampen. Voor het compleet demonteren van de wisserinstallatie is het nodig om knippers, grille en koplampen te verwijderen.
Hoop dat je met deze beknopte informatie verder kunt!
Het toeval wil dat ik net vorige week de hele installatie op mijn 945 heb gezet: motortjes, wissertjes en slangetjes. Het werkt ook nog allemaal, ik mis alleen nog twee tegenhouders, waardoor de wissers op half zeven staan als ze hebben gewist. Als iemand nog van die onderdeeltjes heeft?
Aan de zijde van het waterreservoir zit een T-stukje, waaraan het slangetje van de wisser aan die kant is vastgemaakt. een tweede slangetje van ca. 1 meter lang gaat naar de andere zijde en zit vast aan het slangetje van de wisser. Ik heb de lange slang overigens voor de radiateur langs laten lopen, dus als ik onder de auto zou gaan liggen, zie ik nog niets....
Onder de motorkap zou je volgens mij gewoon de slangetjes moeten zien zitten achter beide koplampen. Voor het compleet demonteren van de wisserinstallatie is het nodig om knippers, grille en koplampen te verwijderen.
Hoop dat je met deze beknopte informatie verder kunt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2008 23:43 #1217117
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic koplampruitenwissers
940 estate 1998
Gk
Gk
Moderators: Jerry Stam