Hoofdverlichting van mijn 940 brand niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 21:55 #1070561
door V700 register
Hoofdverlichting van mijn 940 brand niet. is gemaakt door V700 register
Sinds vorige week hebben wij een Volvo 940 GL U9 1993. Alleen de automatische dimlichten doen het. De hoofdverlichting doet niets. Kan iemand mij helpen aan een schema voor de bedrading?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:14 #1215816
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh?
Euh.....dan werkt het toch?
Of bedoel je dat het stadslicht aan gaat, maar dimlicht niet?Zekering stuk? (zitten achter de asbak)
Schema ligt in je mailbox, met een minuut of 3.
Of bedoel je dat het stadslicht aan gaat, maar dimlicht niet?Zekering stuk? (zitten achter de asbak)
Schema ligt in je mailbox, met een minuut of 3.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:24 #1215818
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic "0" of "2"
Hallo Adrie
Bedoel je dat het grootlicht het niet doet? Heb je de schakelaar voor de verlichting op "0" of op "2" staan? Op "0" blijft het grootlicht niet aan, op "2" wel. Verder is "0" en "2" hetzelfde.
Groetjes
Mathy
Bedoel je dat het grootlicht het niet doet? Heb je de schakelaar voor de verlichting op "0" of op "2" staan? Op "0" blijft het grootlicht niet aan, op "2" wel. Verder is "0" en "2" hetzelfde.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:40 #1215825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In het kader van de simpele
In het kader van de simpele vragen;
zijn niet toevallig beide lampjes van "de hoofdverlichting" stuk? Als dat zo is, meet het systeem geen verschil tussen links en rechts en zal dus geen signaal geven op het dashboard als ik het goed heb?
Groeten,
Richard
zijn niet toevallig beide lampjes van "de hoofdverlichting" stuk? Als dat zo is, meet het systeem geen verschil tussen links en rechts en zal dus geen signaal geven op het dashboard als ik het goed heb?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:50 #1215832
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
Zolang aan beide kanten hetzelfde bolletje stuk gaat (achter bij een sedan dan wel buiten en binnenkant natuurlijk) merk je er niets van.EndlessQuest schreef : Als dat zo is, meet het systeem geen verschil tussen links en rechts en zal dus geen signaal geven op het dashboard als ik het goed heb?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:54 #1215835
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Tegelijk?
Hallo Volvisti
Lijkt me erg sterk, dat twee lampen tegelijk kapot gaan.
Voorlopig hou ik het erop, dat Adrie z'n verlichtingsschakelaar op stand "0" heeft staan.
Groetjes
Mathy
Lijkt me erg sterk, dat twee lampen tegelijk kapot gaan.
Voorlopig hou ik het erop, dat Adrie z'n verlichtingsschakelaar op stand "0" heeft staan.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 08:59 #1215846
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Mathy,
ze hoeven net
Hoi Mathy,
ze hoeven net tegelijk stuk gegaan zijn. Maar ze kunnen natuurlijk wel een voor een stuk gegaan zijn voor zij de auto gekocht hebben, En als de vorige eigenaar er niets aan gedaan heeft, dan hebben zij de auto dus gekocht met twee kapotte lampjes. Toch? Moeite van het onderzoeken waard
ze hoeven net tegelijk stuk gegaan zijn. Maar ze kunnen natuurlijk wel een voor een stuk gegaan zijn voor zij de auto gekocht hebben, En als de vorige eigenaar er niets aan gedaan heeft, dan hebben zij de auto dus gekocht met twee kapotte lampjes. Toch? Moeite van het onderzoeken waard
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 17:09 #1215878
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic er zit ook een relais
er zit ook een relais achter je asbak wat die lichten stuurt, bij de 740 is dat het 'K' relais, die willen het ook nog wel eens niet doen.
Moderators: Jerry Stam