verlichting afvalbakje vooraan
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2008 23:17 #1070104
door Maarten Varewyck
verlichting afvalbakje vooraan is gemaakt door Maarten Varewyck
Toen ik op de VKB wat naar onderdelen aan het zoeken was, zag ik dat er normaalgezien (bij mij dus niet) een plastiekje moet zitten dat het licht van je sigarenaansteker doorvoert naar het openingetje in het afvalbakje. Was dit een optie? Zit dit er altijd in? Heeft er iemand een foto van zo een verlichting? Zou dit graag wel eens zien, en desnoods zelf inbouwen als het de moeite loont.
Alvast bedankt!
Maarten
Alvast bedankt!
Maarten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2008 00:40 #1213339
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mijn weten gewoon
Bij mijn weten gewoon standaard hoor. En het is zo voor een paar euro te bestellen bij de dealer en waarschijnlijk kan je het ook zo op de sloop krijgen. Als je het hele vakje meeneemt met sigarenaansteker etc. erbij dan zit het er tien tegen een op. Dit aangezien het plastic deel dat het licht overbrengt met een ringvorm om de sigarenaansteker zit geklemd en de metalen huls hier achteraan zit geschroeft en zodoende alles bij elkaar houdt.
Inbouwen is een fluitje van een cent.
Groet,
Tamas
Inbouwen is een fluitje van een cent.
Groet,
Tamas
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-10-2008 10:04 #1213358
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic handig
dan zullen we eens gaan kijken op de sloop..bij mij is dat er wellicht uitgehaald toen ze er die handgas in geplaatst hebben. Zou anders niet weten waarom het er bij mij niet in zit...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2008 20:49 #1213401
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, dat is altijd gissen.
Ja, dat is altijd gissen. Op zich hoef je het helemaal niet uit elkaar te halen als je even achter de asbak moet zijn. Het hele bakje zit met twee schroeven in de linker hoeken (achter het afdekkapje rond de aansteker ) vast en aan de rechterkant zit hij achter borgjes geklemd. Kwestie van schroeven eruit, de unit er uit kantelen, het schoentje met het lampje loshalen en de plus en min draad van de aansteker eruit trekken. Je hebt dan de hele unit zo uitgebouwd.
Groet,
Tamas
Groet,
Tamas
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-10-2008 10:46 #1213431
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic Gisteren 'plastiekje' van
Gisteren 'plastiekje' van een sloper gehaald en vanavond wordt het ingebouwd. Paneeltje heb ik er wel al meer uit gehad ivm mn zelf gemaakt inbouwframe voor m'n radio
Maar toch bedankt om het even toe te lichten!
Groeten!

Groeten!
Moderators: Jerry Stam