Bigfront in 780. past dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-

De elektrisch verstelbare stoelen doen wat ze moeten doen, de airco is gevuld met nieuwe vloeistof, wielen gebalanceerd en uitgelijnd, dashboardverlichting doet 't weer, stuur kraakt niet meer, middenarmsteun met bekerhouders in juiste kleur maken deel uit van het interieur, alleen de mistlampjes voor nog fixen en hij is weer helemaal top.
Ondertussen heeft de 780 een Nederlands kenteken en een gasinstallatie gekregen.
Gas is geweldig, de nippel zit achter de kentekenplaat en de gasfles is als mooie ringtank "verstopt" in de reservewielbak.
Je ziet er niks van en merkt er niks van. Top.
e.e.a. leidt tot iets economischer 780 rijden (68 liter geeft exact 400 kilometers genot in de 780)

zodra ik begrijp hoe ik een foto van de auto op het forum kan zetten komt de zorgvuldig geschoten auto op het web..
Enfin,

De radio speelt vrolijk zijn deuntjes in de auto, echter luister ik ook graag naar mijn eigen muziek. Cassettebandje met draadje naar de muziektelefoon zorgt ervoor dat ik mijn eigen muziek over de speakers hoor, echter is de kwaliteit niet helemaal geweldig.
Vandaar mijn vraag: past een bigfrontradio in het radiovak? In mijn beleving is het dubbel-din en niet "anderhalf din" zoals de 740 en 760.
Ik heb geen antwoord kunnen vinden op het forum, zodoende deze vraag...

ik zie met grote belangstelling jullie antwoord tegemoet!!
Dank alvast!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
de originele uit de modernere volvo's?
andere vraag ivm je 68L ringtank en LPG, welk blok zit er in je 780?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat het moet passen, ik vind het echter te prijzig om te proberen zonder het met enige zekerheid te wéten....
Het betreft trouwens een B280F, prima te combineren met gas.

Ben benieuwd of het kan, hoor het graag!
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Dus als je die ruimte beschikbaar hebt dan zou het moeten lukken.
Een SC805 past niet in een 740/940 omdat de inbouwdiepte aan de onderkant onvoldoende is vanwege zekeringen, dus let daar even goed op
- V700 register
- Nieuw lid
-
wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om precies te zijn, zitten de relais in de weg, en wel je brandstofpomp en de hele achterste rij, in een 940.Waar de relaistray zit in een 780 weet ik niet zeker, maar volgens mij ook daar.Piet22 schreef : Een SC805 past niet in een 740/940 omdat de inbouwdiepte aan de onderkant onvoldoende is vanwege zekeringen, dus let daar even goed op
Ik heb, ergens na de VKB weer mijn twee bigfronts terug, die mag je gerust uitproberen. Omgeving Den BoschGewoon een willekeurige 960, s/v90 of 850 rijder aanhouden en even meten, kan natuurlijk ook.
Of wachten op het antwoord van Hedwig........
- V700 register
- Nieuw lid
-

Vrijdag heb ik een SC-80X beschikbaar, dan ga ik het proberen TENZIJ Hedwig eerder antwoord geeft natuurlijk!

Als het past, is het jammer van de old-fashion-eighties uitstraling van de middenconsole nu, maar ja, het oor wil ook wat....
Of heeft iemand een CD-wisselaar -passende op een originele 780 radio- met aanstuurkastje liggen...? en is dat te combineren met de equilizer?

Jullie horen in ieder geval vrijdag of het gelukt is!

Groeten!
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- Lex Stax
- Nieuw lid
-