cr-603

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2008 09:13 #1069912 door V700 register
cr-603 is gemaakt door V700 register
geachte leden
sinds gisteren heb ik de radio code terug,goed en wel maar er is een probleem,er blijf  steeds op het scherm staan EEE zelfs waneer ik de zekering eruit doet voor de ganse nacht,weet iemand  van jullie,
raad.je kan mij bereiken via mail.op het volgende adres
<a href="mailto:jan.agneske@hotmail.com">jan.agneske@hotmail.com
ps:het betreft een radio casette volvo cr-603.
BAS bedankt voor de radio code.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2008 12:12 #1212599 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jan
Jan, zou je je bijdragen steeds in hetzelfde draadje willen posten ? Je hebt inmiddels 3 draadjes gemaakt voor hetzelfde onderwerp, namelijk deze waar ik nu op reageer, <a href="/node/21423">dit</a> draadje en <a href="/node/21400">deze</a> nog. Redenen hiervoor zijn: mensen die slechts één draadje lezen kennen de hele achtergrond van het verhaal niet (want dat staat verspreid over 3 draadjes) en kunnen je dus minder goed of niet advies geven. Je hoeft niet bang te zijn dat mensen je nieuwste ontwikkelingen niet lezen want achter elk draadje staat het aantal nieuwe posts. De meeste lezen de nieuwe posts en kunnen je dan helpen. Als je heel veel draadjes over hetzelfde start, begin ik (en ik denk anderen ook) af te haken omdat je heel veel moeite moet gaan doen om het verhaal nog te begrijpen (namelijk meerdere draadjes doorlezen en de volgorde bepalen om zo te destilleren wat nu de laatste stand van zaken is). Bovendien wordt het forum er niet overzichtelijker op en krijgen anderen zoekresultaten waar niets in staan. Succes met de radio ! (of doet hij het al ??)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2008 20:22 #1212635 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Leesbaarheid
Hallo Jean
Aan Henk's verhaal zou ik nog willen toevoegen, dat het erg lastig is om je berichten te volgen. Zou je af en toe een nieuwe zin willen beginnen? Nu plak je alles aan elkaar. Dit komt de leesbaarheid niet ten goede. Waardoor mensen die je zouden kunnen helpen vroegtijdig afhaken.
Groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC