Bluetooth telefoon koppelen aan 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2008 14:13 #1069714
door V700 register
Bluetooth telefoon koppelen aan 940 is gemaakt door V700 register
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik heb een 940 estate luxury uit 1996 met ingebouwde headset in de bestuurderstoel. Telefoonvoorbereiding en alle stekkers onder de stoel aanwezig.
Is het mogelijk om die telefoonmicrofoon en de speakers in de auto op een of andere manier te gebruiken met een bluetooth toestel?
Ben beniewd naar de reacties van de techneuten.
Groet,
Eric
Ik heb een vraag. Ik heb een 940 estate luxury uit 1996 met ingebouwde headset in de bestuurderstoel. Telefoonvoorbereiding en alle stekkers onder de stoel aanwezig.
Is het mogelijk om die telefoonmicrofoon en de speakers in de auto op een of andere manier te gebruiken met een bluetooth toestel?
Ben beniewd naar de reacties van de techneuten.
Groet,
Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2008 14:46 #1211586
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blue tooht carkit
Frits,
Als je een bleutooth carkit hebt, ja, dan is dat mogelijk. Ik heb net zelf een Nokia Bleu Tooth Carkit (laten) inbouwen, en aangesloten op radio en bestaande microfoon.

Als je een bleutooth carkit hebt, ja, dan is dat mogelijk. Ik heb net zelf een Nokia Bleu Tooth Carkit (laten) inbouwen, en aangesloten op radio en bestaande microfoon.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2008 15:22 #1211592
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 9 van de 10 keer zit er een
9 van de 10 keer zit er een Nokia CARK91 ingebouwd. Dit is een carkit met houder voor de oudere modellen, 6210 etc.
Met de kast van een CK7W (bluetooth) krijg je het werkend, microfoon en speakeraansluiting zijn hetzelfde. De stekker voor stroom is anders maar die kan je aftakken met scotchblokjes zodat je geen nieuwe kabel hoeft te trekken.
Ik heb evt nog wel een CK7W te koop.
Ik heb het zo werkend in mijn V70 gekregen met ingebouwde speaker en mic.
Groet,
Paul
Met de kast van een CK7W (bluetooth) krijg je het werkend, microfoon en speakeraansluiting zijn hetzelfde. De stekker voor stroom is anders maar die kan je aftakken met scotchblokjes zodat je geen nieuwe kabel hoeft te trekken.
Ik heb evt nog wel een CK7W te koop.
Ik heb het zo werkend in mijn V70 gekregen met ingebouwde speaker en mic.
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2008 14:16 #1219746
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kosten
Dag Paul,
Wat kost zo'n kastje dan? en is het moeilijk om als redelijk leek hiermee aan de slag te gaan en het goed te doen?

Groet.

Eric
Wat kost zo'n kastje dan? en is het moeilijk om als redelijk leek hiermee aan de slag te gaan en het goed te doen?

Groet.

Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2008 11:43 #1220042
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Eric,
Het kastje en
Hoi Eric,
Het kastje en de knop (meer heb je niet nodig want de rest ligt er al) kost EUR 50
Aansluiten is geen probleem als je weet hoe een spanningszoeker werkt, schema is van internet te downloaden. Alleen constante plus, geschakelde plus, massa en radio mute moeten worden aangesloten. Radio mute hoeft uiteraard niet.
Is dus heel goed zelf te doen.
Groet,
Paul
Het kastje en de knop (meer heb je niet nodig want de rest ligt er al) kost EUR 50
Aansluiten is geen probleem als je weet hoe een spanningszoeker werkt, schema is van internet te downloaden. Alleen constante plus, geschakelde plus, massa en radio mute moeten worden aangesloten. Radio mute hoeft uiteraard niet.
Is dus heel goed zelf te doen.
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2008 11:45 #1220043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En lukt het niet dan kan je
En lukt het niet dan kan je altijd bij mij langskomen dan help ik je.

Moderators: Jerry Stam