Krakende frontjes luidsprekers 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2008 23:37 #1069586
door V700 register
Krakende frontjes luidsprekers 940 is gemaakt door V700 register
Hallo, Ik heb een 940 estate uit 1996. In de voorportieren heb ik van die "dichte" luidsprekerfrontjes zitten die ongelooflijk kraken als de radio wat harder staat. Dat vind ik erg irritant. Achter heb ik van die, hoe moet ik het omschrijven: half open frontjes. maar die vind ik niet zo mooi. Heeft iemand een oplossing voor dit 'probleem' en heeft iemand mogelijk nog 3 dichte frontjes liggen voor een 940. Dan heb ik alles weer in stijl. Alvast bedankt voor de reactie. Groet, Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2008 23:50 #1210915
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dealer
Hallo Eric
De dichte roostertjes zijn moeilijk te vinden zonder ingedeukte roosters. Maar ze zijn bij de dealer nog te krijgen voor een redelijk bedrag. i.i.g. De kapjes voor de speakers in de voordeuren. Maar die van de achterdeuren zullen waarschijnlijk voor iets minder ook nog wel te bestellen zijn.
Groetjes
Mathy
De dichte roostertjes zijn moeilijk te vinden zonder ingedeukte roosters. Maar ze zijn bij de dealer nog te krijgen voor een redelijk bedrag. i.i.g. De kapjes voor de speakers in de voordeuren. Maar die van de achterdeuren zullen waarschijnlijk voor iets minder ook nog wel te bestellen zijn.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2008 14:28 #1210949
door V700 register
daar wil ik je even corrigeren, een van de achterste roosters is niet meer te bestellen, de ander wel, maar die moet uit zweden komen. De voorste zijn voor ongeveer 25 euro nog wel te bestellen. Overigens, als je een complete speakerset besteld, dan zijn ze nog wel leverbaar. Alleen in pakketvorm dus, met 4 (of zes?) speakers en de kapjes. Althans, dat is wat mijn dealer me verteld heeft.
Grussen!
Beantwoord door V700 register in topic Correctie
Mathy,Mathy schreef : Hallo Eric
Groetjes
Mathy
daar wil ik je even corrigeren, een van de achterste roosters is niet meer te bestellen, de ander wel, maar die moet uit zweden komen. De voorste zijn voor ongeveer 25 euro nog wel te bestellen. Overigens, als je een complete speakerset besteld, dan zijn ze nog wel leverbaar. Alleen in pakketvorm dus, met 4 (of zes?) speakers en de kapjes. Althans, dat is wat mijn dealer me verteld heeft.
Grussen!
Moderators: Jerry Stam