signaal versterkers B6254F
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inmiddels merk ik dat om de paar seconden de motor een slag mist. Vooral bij hogere snelheid (buiten de stad) is het net of zij elke 5 of 10 seconden een arbeidsslag overslaat. Ik stel ook vast dat de benzinemeter net zo hard naar links gaat als een baksteen in een emmer water. Nou ben ik genegen een en ander te vervangen maar ik heb geen enkel idee wat zo'n signaalversterker mag kosten. Een prijs voor bougies kan ik mee leven maar die elektra-dingen ...
Wie o wie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
bij 940's kun je het inschakelen van de compressor ook voelen. schijnt normaal te zijn, hoewel ik uit sommige draadjes hierover wel het idee heb dat het duidelijker voelbaar is als het systeem wat leeg begint te raken (maar heb zelf geen ervaringen met het verschil voor-na vullen)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat lijkt me normaal gedrag. De compressor in je koelkast loopt ook niet continu. En iets dat volgens de overlevering zorgt voor 10% extra brandstofverbruik merk je echt wel.MSuidgeest schreef : Ik rij met deze temperaturen regelmatig met de ECC aan. Soms beeld ik mij in dat ik dan de compressor voel schakelen tijdens het rijden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voelen van inschakelen zou kunnen maar niet elke 5 of 10 seconden.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kreeg vandaag een belletje van Bart Sn. en die had enkele tips en suggesties die ik deze week wil gaan proberen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na het avondeten ben ik maar weer aan de knutsel gegaan en heb om de aanzuigbuis van de 2e cilinder een nieuwe slangklem gemonteerd. Bart kwam met het idee dat de motor wel een valse lucht zou kunnen aanzuigen en daarom te rijk gaat inspuiten en tegen het eind aan gaat lopen van de lambdasonde-regelbereik.
Ik meende te zien dat de klemring van de 2e cilinder dus minder goed vast zat dan die andere 5 dus daar ben ik gaan kijken. Op advies heb ik wat WD40 gespoten rond de rubber stukken van de inlaat (Bart beveelde remmenreiniger aan maar dat heb ik niet en WD40 is ook brandbaar). Ik heb niet gemerkt dat WD40 naar binnen werd gezogen tijdens stationair draaien. Na afloop een ritje gemaakt van 25 km en gekeken wat er gebeurt bij 90 op de CC. De motor loopt mooi en hikte eigenlijk niet tijdens de rit. Halverwege de CC aangezet en dat voel je toch wel een beetje.
Tot zover maar weer. Eerst maar weer tanken want dat is ook wat sneller gegaan dan ik zou willen.