Dashboardverlichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 17:49 #1208104
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Volgens mij zijn die op marktplaats erg mooi en rijdt een aantal mensen van hier ook rond met die dingen.Exeres schreef : Waar haal je eigenlijk zulke tellerringen? Ik zie wel regematig advertenties enzo op marktplaats en dergelijke maar is het kopen van die tellerringen daar aangewezen? of zijn er andere (meer officiele) kanalen? Want ik weet niet echt of die advertenties allemaal wel zo betrouwbaar zijn...
Alvast bedankt!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2008 00:46 #1208124
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Autostyle
Hallo Volvisti
Groetjes
Mathy
De lokale automaterialenhandel (vooral die, waar je ook tuinsets en dat soort zaken vindt) heeft waarschijnlijk wel ergens een autostyle catalogus liggen, waar je eens door mag struinen.henk 940LPT schreef : misschien heeft autostyle ze ook ?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2008 15:45 #1208150
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik inderdaad ook erin
Heb ik inderdaad ook erin zitten. Ben er erg content mee!
Indertijd heeft wolwo hier een groupbuy georganiseerd en daar heb ik aan meegedaan. Wellicht heeft hij nog een setje over?
Groeten,

Richard
Indertijd heeft wolwo hier een groupbuy georganiseerd en daar heb ik aan meegedaan. Wellicht heeft hij nog een setje over?
Groeten,

Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2008 21:37 #1208174
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo
Zoek eens op marktplaats naar tellerringen Volvo 740 (760 mag/moet eigelijk )
De Hr. L.J.Tuin adverteerd met tellerringen,ik heb er ook ringen besteld en de service is prima daar !!!!!!!

De Hr. L.J.Tuin adverteerd met tellerringen,ik heb er ook ringen besteld en de service is prima daar !!!!!!!

- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2008 20:48 #1208573
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic L.J. Tuin
Hallo mede Rollers,

ook ik heb mijn tellerringen bij Dhr. Tuin via MP gekocht. Prima service en snel in huis. Dus ik denk echt dat het wel een betrouw adres is. En ze zitten er zo in! In combinatie met de blauwe LEDverlichting helemaal TOP!

Gulle Groet,

ook ik heb mijn tellerringen bij Dhr. Tuin via MP gekocht. Prima service en snel in huis. Dus ik denk echt dat het wel een betrouw adres is. En ze zitten er zo in! In combinatie met de blauwe LEDverlichting helemaal TOP!

Gulle Groet,

Moderators: Jerry Stam