start blokkering
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 07:11 #1065959
door V700 register
start blokkering is gemaakt door V700 register
Hallo
Kan iemand mij vertellen in bv een PB hoe en waar ik een start onderbreker kan aansluiten?
Dus welke kabels onderbreken en welke code/kleur?
Wat is een goedde start onderbreker?
Er zit een niet werkend gt alarm in mijn auto en ik heb zoiets van laat dat ding maar zitten.
Alvast bedankt
Groeten Chris
Kan iemand mij vertellen in bv een PB hoe en waar ik een start onderbreker kan aansluiten?
Dus welke kabels onderbreken en welke code/kleur?
Wat is een goedde start onderbreker?
Er zit een niet werkend gt alarm in mijn auto en ik heb zoiets van laat dat ding maar zitten.
Alvast bedankt
Groeten Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 07:44 #1205511
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weet je het zeker?
Mijn trauma op het gebied van auto's is juist de startonderbreker! ik heb er in twee Volvo's problemen mee gehad, je moet lelijke toetsenbordjes aanbrengen (bij de eenvoudige) en je wordt gek van het intikken van de code voor ritjes van een paar minuten. Google ook eens op "storingen startonderbreker".

Enfin, als je het echt wilt: Er zijn verschillende merken, kies er een op afstandsbediening en vaak zijn er minimaal twee onderbrekingen:1. brandstofpomp 2. startmotor. In de bedradingsschema's vind je de kleuren. Waar installeren? Volgens mij alleen op de kabelboom achter relais/zekeringen...
Fabrikant: Bellen met de SCM (certificatie bureau) of op hun website browsen....
SCM Certificatie BV Postbus 393<p style="margin-top: 0px; margin-bottom: 0px">2900 AJ CAPELLE A/D IJSSEL<p style="margin-top: 0px">Tel : 010-2843400 (algemeen nummer)Fax : 010-2843410E-mail : <a href="mailto:h.van.vliet@scm.nl">h.van.vliet@scm.nl
Beetje geholpen?
Tjeerd

Enfin, als je het echt wilt: Er zijn verschillende merken, kies er een op afstandsbediening en vaak zijn er minimaal twee onderbrekingen:1. brandstofpomp 2. startmotor. In de bedradingsschema's vind je de kleuren. Waar installeren? Volgens mij alleen op de kabelboom achter relais/zekeringen...
Fabrikant: Bellen met de SCM (certificatie bureau) of op hun website browsen....
SCM Certificatie BV Postbus 393<p style="margin-top: 0px; margin-bottom: 0px">2900 AJ CAPELLE A/D IJSSEL<p style="margin-top: 0px">Tel : 010-2843400 (algemeen nummer)Fax : 010-2843410E-mail : <a href="mailto:h.van.vliet@scm.nl">h.van.vliet@scm.nl
Beetje geholpen?
Tjeerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 07:59 #1205512
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja
Hallo
Wbt storingen heb je gelijk maar waneer je het netjes inbouwt dan gaat het wel goed.
Het gaat me erom om diefstal te vertragen.
Heb je andere opties?
Groeten Chris
Wbt storingen heb je gelijk maar waneer je het netjes inbouwt dan gaat het wel goed.
Het gaat me erom om diefstal te vertragen.
Heb je andere opties?
Groeten Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 10:24 #1205523
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke auto
Welk type auto (behalve Volvo) praten we hier over?
Zowel in deze als in de "eindelijk is de bolide klaar"-posting komt dat niet naar voren.
Zowel in deze als in de "eindelijk is de bolide klaar"-posting komt dat niet naar voren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 10:46 #1205525
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic terug van weggeweest
Hallo
Had het in het topic terug van weggeweest gezet.
Het gaat om een b230 fb van 1994!
Groetjes Chris
Had het in het topic terug van weggeweest gezet.
Het gaat om een b230 fb van 1994!
Groetjes Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 11:11 #1205526
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gezien.
Ah, nu zie ik het ja.
Ik heb wel een schema voor je, kun je even kijken waar je het beste kan knippen.Ik neem aan dat een normale startonderbreker geleverd wordt met handleiding en voldoet?Klasse 1 is voldoende?
Overigens heb ik de vrijheid genomen je signature even aan te passen.Je kunt hem desgewenst <a href="/user/1787/edit" target="_blank">hier</a> weer verwijderen of aanpassen.
Ik heb wel een schema voor je, kun je even kijken waar je het beste kan knippen.Ik neem aan dat een normale startonderbreker geleverd wordt met handleiding en voldoet?Klasse 1 is voldoende?
Overigens heb ik de vrijheid genomen je signature even aan te passen.Je kunt hem desgewenst <a href="/user/1787/edit" target="_blank">hier</a> weer verwijderen of aanpassen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2008 11:16 #1205528
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi
Mooi zo dat is idd voldoende!
Graag ook de draden voor aansluiten afstandbediening.
Alvast erg bedankt!
Mvg chris
Graag ook de draden voor aansluiten afstandbediening.
Alvast erg bedankt!
Mvg chris
Moderators: Jerry Stam