airco electra
- V700 register
- Nieuw lid
-
Conclusie???? Ik heb wel e.e.a. gelezen over een relais ergens, maar heb geen idee waar die zich bevindt.
Overigens heb ik dus een vrijwel zeker werkende aircopomp in de aanbieding !
Groet,
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad, aircopomp werkt als ik er 12V op zette, de fan idem, relais ok, dan kom je al snel bij de trinaryschakelaar oftewel de drukschakelaar. Die zit boven op de condensor, waar ook een kijkglaasje zit. Als het goed is komen er 4 draden uit. Deze zou heel goed de spelbreker kunnen zijn!
Hoe je deze kan checken weet ik niet maar misschien dat Bas hier een lichtje op kan schijnen? Ik heb in ieder geval een nieuwe erop gezet, en bij mij werkt het allemaal weer.
Succes ermee en oh ja, via de zoekfunctie kan je veel nuttige info over dit onderwerp vinden.

Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Bas
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
groet Martin
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
dit werkte naar behoren, maar kon mij niet bekoren daar het niet origineel is.
Ben er toen achter gekomen dat wanneer ik een ( in mijn geval) tik op het dashbourd gaf de airco pomp aansloeg en dat gaf voor mij de doorslag eens op onderzoek uit te gaan.
Heb de complete complete unit uitgebouwd ( niet uit de auto gehaald ivm luchtslangetjes voor de bediening), maar wel moest de radio en de rest uigebouwd worden. Best nog wel een klus.
Heb toen het huis met de airco electronica geopend en daar was niets aan te zien totdat ik met een loupe alle verbindingen ben gaan controleren en zag dat er een verbinding op de printplaat van een vierkant zwart kastje los zat ( echt zeer moeilijk waar te nemen) deze vastgesoldeerd en het de zaakjeweer ingebouwd en nooit meer problemen gehad met de airco. Kosten 0,0 tijd 5 tot zeven uur.
Heb een foto reportage gemaakt hoe het eruit ziet deze wil ik je wel per persoonlijke e mail toezenden en voor vragen wil ik je ook wel tel te woord staan.
Heb dit item ook al eens op de site gezet dus daar kun je oook nog even zoeken.
Heb helaas mijn 940 op LPG stuk gereden maar mis hem nog elke dag
rijdt nu V70 D5 maar de 940 blijft een voorteffelijke auto om in te sturen eerlijk en betrouwbaar
Roel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die foto-reportage zou ik ook graag eens bekijken. Wellicht is het handig voor op deze site, want vooralsnog kan ik het op jouw niet terugvinden.Lijkt me wel zinvol.roel940 schreef : Heb een foto reportage gemaakt hoe het eruit ziet deze wil ik je wel per persoonlijke e mail toezenden......