CDV en alarm

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 10:54 #1064752 door Martin Deckers
CDV en alarm is gemaakt door Martin Deckers
Hallo,
Weet iemand met welke puls( + of -) het alarm de centrale deurvergrendeling aanstuurt? Ik wil aan het alarm eventueel modules hangen om window roll-up op alle ramen te krijgen. Automatisch raamsluiting zit nu alleen op het dakraam van mijn V90.
Groet Martin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 13:19 #1197401 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Tell me more ...
Hallo Martin
Is het een Volvo alarm?  Van welke leverancier zijn die modules?
Roger Kuypers van de volvo 700 en 900 liefhebbers had ooit een zware 744 uit Italië waarin een knopje zat waarmee je alle ramen plus het schuifdak kon sluiten.  Of dat origineel Volvo was/is weet ik helaas (nog?) niet.
Maar een dergelijke funktie wil ik ook op m'n auto (m.u.v. het schuifdakgedeelte, want in het dak van mijn auto zit en komt ook geen gat), net als Baseman overigens. Kijk <a href="/node/15597" target="_blank">hier</a> maar eens.  Dit draadje gaat in eerste instantie over AUTO-up en AUTO-down op alle ramen, maar de stap naar "automatisch de ramen dicht als de deuren op slot gaan" kan dan niet groot meer zijn.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 13:43 #1197402 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic massagestuurd
de cv wordt gestuurd door verbinding te maken met de massa. hoe het met de rest zit weet ik niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 15:22 #1197408 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pulsje.

Mathy schreef : Dit draadje gaat in eerste instantie over AUTO-up en AUTO-down op alle ramen, maar de stap naar "automatisch de ramen dicht als de deuren op slot gaan" kan dan niet groot meer zijn.

1 pulsje van de CDV-motor kan wel eens genoeg zijn, die overigens volgens mij, zonder module in elke deur kan worden afgetakt. 

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 17:08 #1197412 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic window roll-up
Ik heb alleen het standaard auto-down relais in het bestuurdersportier. Nu kan ik bijv 2<a href=" www.autoalarm24.de/shop/shop/details1.ph...&start=6&nr= "> modules of 7 relais plaatsen (als ik het goed heb begrepen voor auto-up en auto-down apart relais). De modules hebben het voordeel dat ze ook een kracht begrenzing hebben.Ik heb een volvo euro-alarm. De modules hebben bij ingeschakeld alarm een massa-signaal nodig. Daarom mijn vraag: schakelt dit alarm een leiding naar massa? Trouwens de beschrijving van het volvo euro-alarm lijkt erg veel op de beschrijving van www.conofrei.com/Files/scorpion/1015T2fitting.pdf ">scorpion 1015 t2 alarm. Heb me vergist met dakraam het gaat niet dicht als je het alarm aanzet maar als je de sleutel uit het contactslot haalt.
Groet Martin

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2008 15:26 #1197496 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic raam module
Ik heb gisteren en vandaag een beetje uitgetest met zo'n raammodule. Een uitgang van het alarm gevonden die 15 tot 30 sec naar massa schakelt. Provisorisch aangesloten en het geheel werkte (maar niet helemaal). Het autodown relais van volvo  en de raammodule zaten elkaar in de weg. Dus voor het bestuurdersportier blijf ik gewoon het volvo relais gebruiken voor autodown en de raammodule voor auto-up en roll-up bij alarm inschakelen. Nu nog de handigste plek vinden voor beide modules. 
Groet Martin

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC