meters
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 11:09 #1064598
door V700 register
meters is gemaakt door V700 register
Ik heb een volvo estate modeljaar 1987 met chassisnummer yv 1745833 h 2069810 en zou willen weten welk type of merk meterset er oorspronkelijk inhoort.
Heb nu al 4 verschillende metersets geprobeerd maar geen van alle werken goed.
Op dit moment b.v. werkt alleen de snelheidsmeter en enkele controlelampjes. en themperatuurmeter en benzinemeter werken achterstevoren. en de rest doet niets.
Weet iemand welke er in hoort en hoe ik hier aan kan komen.
W JJ Verloop
Heb nu al 4 verschillende metersets geprobeerd maar geen van alle werken goed.
Op dit moment b.v. werkt alleen de snelheidsmeter en enkele controlelampjes. en themperatuurmeter en benzinemeter werken achterstevoren. en de rest doet niets.
Weet iemand welke er in hoort en hoe ik hier aan kan komen.
W JJ Verloop
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 19:52 #1196660
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is of een Yazaki of een
Dat is of een Yazaki of een VDO. Je herkent het type als je naar de kilometerteller kijkt. De dagteller van een Yazaki teller heeft voor elk nummertje een apart vakje. Heb je dat niet dan zit er een VDO tellerset in.
Waar te krijgen? Er staat er nu een op <a href=" link.marktplaats.nl/160148859 " target="_blank" title="740 tellerunit">marktplaats. Een Yazaki unit uit een turbo zo te zien. Wel een prijsje hoor maar hij ziet er wel compleet uit. Ze liggen in ieder geval ook vaak op de Volvo klassiekerbeurs, als je daar op wilt wachten.
Groet,
Tamas
Waar te krijgen? Er staat er nu een op <a href=" link.marktplaats.nl/160148859 " target="_blank" title="740 tellerunit">marktplaats. Een Yazaki unit uit een turbo zo te zien. Wel een prijsje hoor maar hij ziet er wel compleet uit. Ze liggen in ieder geval ook vaak op de Volvo klassiekerbeurs, als je daar op wilt wachten.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2008 22:11 #1196903
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het zal wel VDO zijn.
Die gaan n.l. stuk.
mijn digitale vervanger is bijnaaaa klaar
Peter
Lobbes 740
89
mijn digitale vervanger is bijnaaaa klaar
Peter
Lobbes 740
89
Moderators: Jerry Stam