TIP: gebruiksaanwijzing ruitenwisserrelais GROUPBUY

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 17:14 #1064461 door V700 register
Voor zover van toepassing natuurlijk: print hetvolgende uit en stop het in je instructieboekje:

Zet de ruitenwisserstand in de interval en meteen weer uit. Wacht tot de ruit vol druppels zit en schakel 'm weer in de intervalstand. DAT wordt dan de interval (min1.5 / max 22 seconden)
Klinkt misschien een beetje belerend, maar de evt. volgende eigenaar vindt het waarschijnlijk prachtig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 19:25 #1195600 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Practische zet.
Ik vondt het wel een practische zet.Ik heb dus de tekst even in een PDF gezet, print makkelijker.
PDF staat in de eerste posting.@Martijn: Als er iets niet klopt aan de omschrijving, hoor ik het wel.@Tom: bedankt voor de tip.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 19:35 #1195603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PDF-je

Baseman schreef : Ik vondt het wel een practische zet.Ik heb dus de tekst even in een PDF gezet, print makkelijker.
PDF staat in de eerste posting.@Martijn: Als er iets niet klopt aan de omschrijving, hoor ik het wel.@Tom: bedankt voor de tip.

is natuurlijk beter, de omschrijving trouwens ook. Jij bedankt voor het "afmaken".

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 20:12 #1195610 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sproeien

Baseman schreef : @Martijn: Als er iets niet klopt aan de omschrijving, hoor ik het wel.

Klopt als een bus (ik meen zelfs dat ik de tekst zelf had ingetypt maar kan niet meer vinden waar). Het enige wat mij nog (in plezierige zin) opvalt is dat hij minder vaak wist nadat je kort de ruitensproeier gebruikt (wat weer strepen scheelt). Maar een regel heb ik daarin nog niet kunnen ontdekken dus laat maar lekker staat zo!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 20:25 #1195612 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic te laat....
erg handig, het pdfje met de vakjes voor aankruisen. volgens mij kunnen ze ook op de lampwissers ?

voor mijn rechterruitenwisser voor is het helaas te laat, deze is bij de apk vandaag als enige punt vervangen.....
als mijn apks altijd zo verlopen teken ik ervoor !

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC