centrale vergrendeling weigert of opent met vertraging van minuten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2008 21:11 #1063563
door V700 register
centrale vergrendeling weigert of opent met vertraging van minuten is gemaakt door V700 register
Hallo weer eens,
Ik rijd nu al weer een jaar met zeer veel plezier in mijn 945 2.0 GLE uit 1992. Alleen mijn centrale vergrendeling (met sleutel) werkt steeds trager. Bij het openen met de sleutel opent alleen de bestuurdersdeur en na eventjes gereden te hebben of na het indrukken van het knoppie van de bestuurdersdeur (niet direct maar na een paar minuten, direct doet het dan niet) springen de overige deuren open.
Vorig jaar is door de garage een nieuw motortje geplaatst maar het lijkt erop of deze het al weer gaat begeven. Om nu weer naar de garage te gaan is wat overdreven denk ik. Is het lastig om te checken of het motortje nog goed is en eventueel te vervangen? Of is de diagnose te voorbarig?
Alvast dank voor het reageren.
Dennis
Ik rijd nu al weer een jaar met zeer veel plezier in mijn 945 2.0 GLE uit 1992. Alleen mijn centrale vergrendeling (met sleutel) werkt steeds trager. Bij het openen met de sleutel opent alleen de bestuurdersdeur en na eventjes gereden te hebben of na het indrukken van het knoppie van de bestuurdersdeur (niet direct maar na een paar minuten, direct doet het dan niet) springen de overige deuren open.
Vorig jaar is door de garage een nieuw motortje geplaatst maar het lijkt erop of deze het al weer gaat begeven. Om nu weer naar de garage te gaan is wat overdreven denk ik. Is het lastig om te checken of het motortje nog goed is en eventueel te vervangen? Of is de diagnose te voorbarig?
Alvast dank voor het reageren.
Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2008 23:58 #1189228
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Klinkt bekend