Gezocht: een goed dimlicht-relais met houder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2007 22:33 #1062955
door V700 register
Goeie Sinterklaas-avond allen!
Lang niet meer hier geweest, maar nooit uit het oog uit het hart hoor!
Ondertussen is mijn zaak verkocht, ons huis in Harlingen verkocht en wonen en werken we in Zeewolde.
We kunnen lekker bijkletsen op de nieuwjaarsreceptie in 2008.
En ondertussen begin ik te merken dat het dimlichtrelais van onze 940 Estate uit 1991 gillend heet wordt tijdens het rijden.
Nou weet ik wel dat die dingen heet warm worden, maar dit is echt te gek, en een teken dat dit geval aan vervanging toe is.
De vraag is onvermijdelijk: Wie kan me helpen aan een goedwerkend relais met houder? Omdat de dealer er een vermogen (in Euro's , niet in Watts) voor vraagt.
Bij voorbaat dank!
Gezocht: een goed dimlicht-relais met houder. is gemaakt door V700 register
Goeie Sinterklaas-avond allen!
Lang niet meer hier geweest, maar nooit uit het oog uit het hart hoor!
Ondertussen is mijn zaak verkocht, ons huis in Harlingen verkocht en wonen en werken we in Zeewolde.
We kunnen lekker bijkletsen op de nieuwjaarsreceptie in 2008.
En ondertussen begin ik te merken dat het dimlichtrelais van onze 940 Estate uit 1991 gillend heet wordt tijdens het rijden.
Nou weet ik wel dat die dingen heet warm worden, maar dit is echt te gek, en een teken dat dit geval aan vervanging toe is.
De vraag is onvermijdelijk: Wie kan me helpen aan een goedwerkend relais met houder? Omdat de dealer er een vermogen (in Euro's , niet in Watts) voor vraagt.
Bij voorbaat dank!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2007 22:44 #1185354
door Mathy van Nisselroy
Hallo Eric
Welcome back!
Dus geen Chips-Away meer?
BTW voor "onderdelen gezocht" hebben we "Advertenties". In de linker kolom vind je "Maak een... Advertentie".
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Moves
Hallo Eric
Welcome back!
Dus geen Chips-Away meer?
BTW voor "onderdelen gezocht" hebben we "Advertenties". In de linker kolom vind je "Maak een... Advertentie".
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2007 23:17 #1185361
door V700 register
Hey Eric, lang niets vernomen.
Hoe is het met je cruise control?
Er bestaat inmiddels <a href="/node/12683" target="_blank">meer info</a> dan op jouw inbouwmoment, wellicht helpt het je, indien nog nodig, verder.
En wat dat dimlichtrelais betreft, welk nummer heeft ie?
Beantwoord door V700 register in topic Lang niet gelezen.
Hey Eric, lang niets vernomen.
Hoe is het met je cruise control?
Er bestaat inmiddels <a href="/node/12683" target="_blank">meer info</a> dan op jouw inbouwmoment, wellicht helpt het je, indien nog nodig, verder.
En wat dat dimlichtrelais betreft, welk nummer heeft ie?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2007 09:09 #1185372
door Willem van Strik (GAST)
Hallo Eric, welkom terug!
Ik voel, dat ik binnenkort even in Zeewolde langs moet komen. Nadat ik uiteraard de zolder op geweest ben, en in de bak met relais gegraven heb.
PB je me het typenummer even, of plaats je het hier?
Oh, en bedoel je met houder het kapje, of het relaisvoetje?
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik voel...
Hallo Eric, welkom terug!
Ik voel, dat ik binnenkort even in Zeewolde langs moet komen. Nadat ik uiteraard de zolder op geweest ben, en in de bak met relais gegraven heb.
PB je me het typenummer even, of plaats je het hier?
Oh, en bedoel je met houder het kapje, of het relaisvoetje?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2007 10:32 #1185376
door V700 register
Hallo allen, dank voor alle reacties!
Ik ga nog even kijken naar het typenummer, maar omdat Roelien "het Been" het Volvo mee heeft naar haar werk in Lelystadt kan ik er nu niet bij. Het gaat om een relais met voetje, want die is inmiddels ook erg heet geweest.
Als woon-werk-voertuig heb ik -jawel!- een Fiat Panda 34 uit 1986 tot mijn beschikking. Ook vierkant, ook eigenzinnig maar kwalitatief een stuk minder echter inmiddels stevig gemodificeerd. En na een uitgebreide opknapbeurt wel weer in nieuwstaat! Ik lach me gek in dat ding, met Pioneer cassette-radio en kwetterspeakertjes in het dashboard (voor zover daar sprake van is )
Inderdaad, geen ChipsAway meer, dat is verkocht en ik werk nu als projectleider/voorbereider bij een grote standbouwer in Zeewolde. Mathy , dank voor de tip, had gewoon niet goed gekeken, maar zoals je ziet komt het toch wel goed.
de Cruisecontrol doet het nog steeds niet, ik heb het inmiddels opgegeven. Alleen heb ik nu een een werkgever met een absurd goed uitgerust garagehok, dus wellicht heb ik in het vroege voorjaar wel weer een avondje om eea uit te zoeken.
Willem, bent van harte welkom , eet je mee?
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga graven
Hallo allen, dank voor alle reacties!
Ik ga nog even kijken naar het typenummer, maar omdat Roelien "het Been" het Volvo mee heeft naar haar werk in Lelystadt kan ik er nu niet bij. Het gaat om een relais met voetje, want die is inmiddels ook erg heet geweest.
Als woon-werk-voertuig heb ik -jawel!- een Fiat Panda 34 uit 1986 tot mijn beschikking. Ook vierkant, ook eigenzinnig maar kwalitatief een stuk minder echter inmiddels stevig gemodificeerd. En na een uitgebreide opknapbeurt wel weer in nieuwstaat! Ik lach me gek in dat ding, met Pioneer cassette-radio en kwetterspeakertjes in het dashboard (voor zover daar sprake van is )
Inderdaad, geen ChipsAway meer, dat is verkocht en ik werk nu als projectleider/voorbereider bij een grote standbouwer in Zeewolde. Mathy , dank voor de tip, had gewoon niet goed gekeken, maar zoals je ziet komt het toch wel goed.
de Cruisecontrol doet het nog steeds niet, ik heb het inmiddels opgegeven. Alleen heb ik nu een een werkgever met een absurd goed uitgerust garagehok, dus wellicht heb ik in het vroege voorjaar wel weer een avondje om eea uit te zoeken.
Willem, bent van harte welkom , eet je mee?
Moderators: Jerry Stam