Radiocode verkeerd ingevoerd. Wat nu? OPGELOST
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 17:58 #1062776
door V700 register
Hallo allemaal,
Leent je vrouw een keer je auto. Leuk een radio! Code? Uhhh..Bellen? Nee, laten we eens wat proberen...U raadt het al. Een en al ERROR op het scherm.
Wat nu?
Alvast bedankt,
Rik
Oja: Radio betreft een Volvo CR 603
Radiocode verkeerd ingevoerd. Wat nu? OPGELOST is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Leent je vrouw een keer je auto. Leuk een radio! Code? Uhhh..Bellen? Nee, laten we eens wat proberen...U raadt het al. Een en al ERROR op het scherm.
Wat nu?
Alvast bedankt,
Rik
Oja: Radio betreft een Volvo CR 603
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 18:03 #1184087
door V700 register
Die code ERROR is als het goed is weg, als je nu het contact aanzet (en je de juiste code intoetst.
Lukt het niet, stuur me dan even een berichtje met het type en merk van de radio.
Ik ben eind van de avond weer thuis, dan zal ik eens kijken.
Beantwoord door V700 register in topic Tijdelijk.
Die code ERROR is als het goed is weg, als je nu het contact aanzet (en je de juiste code intoetst.
Lukt het niet, stuur me dan even een berichtje met het type en merk van de radio.
Ik ben eind van de avond weer thuis, dan zal ik eens kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 19:58 #1184097
door V700 register
Hoi Bas,

Bedankt voor je reactie.
Helaas na een paar uur geeft hij nog steeds 3 x EEE aan.
Het betreft een radio van Volvo zelf van het type CR 603. Het zal een heidens karwei worden om de radio er uit te halen vrees ik, en wat hopelijk ook niet hoeft...
Ik zal morgen eens even kijken. Zou het helpen om 1 pool van de accu los te halen?
Groet,
Rik
Beantwoord door V700 register in topic Vette ERROR
Hoi Bas,

Bedankt voor je reactie.
Helaas na een paar uur geeft hij nog steeds 3 x EEE aan.
Het betreft een radio van Volvo zelf van het type CR 603. Het zal een heidens karwei worden om de radio er uit te halen vrees ik, en wat hopelijk ook niet hoeft...
Ik zal morgen eens even kijken. Zou het helpen om 1 pool van de accu los te halen?
Groet,
Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 21:15 #1184112
door V700 register
Volgens Volvo moet het contact , afhankelijk van het aantal verkeerde invoerpogingen, minimaal een half uur op accesoirestand staan voordat een nieuwe poging kan worden ondernomen. Als er dus al diverse keren aan en uit geschakeld is kan het langer duren.
Weet niet of dit op een of andere manier te omzeilen is.
Richard
Beantwoord door V700 register in topic Code
Volgens Volvo moet het contact , afhankelijk van het aantal verkeerde invoerpogingen, minimaal een half uur op accesoirestand staan voordat een nieuwe poging kan worden ondernomen. Als er dus al diverse keren aan en uit geschakeld is kan het langer duren.
Weet niet of dit op een of andere manier te omzeilen is.
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 21:31 #1184114
door V700 register
Ik vond op een Frans forum dat de CR-603 iedere keer een verdubbeling van de wachttijd aanhoud.
De eerste pogine 1 seconde, de tweede 2 de derde 4.
In theorie zou je dus na 4 seconden, de juiste code weer moeten kunnen intoetsen.
De accupool los kan ook nog want zelf met contact af, staat er nog prik op de radio.
Als laatste zou ik inderdaad eens een minuut of wat de auto op accessoirestand laten staan. (denk wel aan de verlichting, uitzetten namelijk )
De goede code zelf heb je wel?
[edit] Effe opgezocht, zekering 14 eruit trekken kan ook, dan is de radio ook volledig spanningsloos.[end edit]
Beantwoord door V700 register in topic Je kunt het proberen.
Ik vond op een Frans forum dat de CR-603 iedere keer een verdubbeling van de wachttijd aanhoud.
De eerste pogine 1 seconde, de tweede 2 de derde 4.
In theorie zou je dus na 4 seconden, de juiste code weer moeten kunnen intoetsen.
De accupool los kan ook nog want zelf met contact af, staat er nog prik op de radio.
Als laatste zou ik inderdaad eens een minuut of wat de auto op accessoirestand laten staan. (denk wel aan de verlichting, uitzetten namelijk )
De goede code zelf heb je wel?
[edit] Effe opgezocht, zekering 14 eruit trekken kan ook, dan is de radio ook volledig spanningsloos.[end edit]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 21:57 #1184116
door V700 register
Als het echt niet lukt met die code (en je weet hem niet meer) dan doet de dealer het voor je!
10 of 12 euro, dacht ik.
Beantwoord door V700 register in topic radio code weg
Als het echt niet lukt met die code (en je weet hem niet meer) dan doet de dealer het voor je!
10 of 12 euro, dacht ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2007 23:51 #1184136
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Codekraker
Zowel Bas als ik hebben inmiddels voor een aantal radiotypes een codeprogrammatje. Moet je eventjes je radio openschroeven en de posities van de diode doorgeven. Wellicht werkt ons programmaatje ook voor jou radiotype!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2007 18:38 #1184189
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost (Zekering eruit)
Moderators: Jerry Stam