past deze cd- wisselaar op een 805
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zoek nog steeds een wisselaar en kwam 10-wisselaaar type 9488926-1 tegen
weet iemand of dat past op een 805?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Alleen 6 cd wisselaars van Volvo en Alpine (Alpine met zogenaamde M-bus en een aangepaste kabel) passen op de SC serie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bestaan er verloopstekker voor DIN (die ik kan kopen) naar M-bus (of is dat geen stekkerformaat)?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Martijn
Ieder merk heeft z'n eigen "standaards" om met randapparatuur te communiceren. Aan alleen een verloopstekker heb je dus weinig. Je hebt een kastje nodig dat de signalen vertaalt. En waarschijnlijk zul je die zelf moeten (laten) ontwikkelen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
best dure dingen zeg!
Dus als ik het goed begrijp kan ik beter een complete 6-wisselaar speciaal geschikt voor Volvo SC-serie kopen waarbij reeds een Adapterkabel VOAL5 zit. Dit zou zo aan te sluiten moeten zijn toch? Deze kan ik voor rond de 175,= aanschaffen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej Martijn,
nu wordt er een aangeboden op Marktplaats, hier de <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...B1M9ez%26fta_ind%3D1 " title="hier">link
Hej då
- V700 register
- Nieuw lid
-
dank voor het meedenken!
nu las ik eerder op het forum dat er al een CD-wisselaarvoorbereiding achterin een V90 zit, klopt dat? Ik zie namelijk alleen een ongebruikte hoekige stekker liggen met een oranje en een groen/rode draad eraanvast (dus slechts twee). Lijkt in de verste verte niet op een din-aansluiting.
Toon schreef :
Hej hej Martijn,
nu wordt er een aangeboden op Marktplaats, hier de <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...B1M9ez%26fta_ind%3D1 " title="hier">link
Hej då
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Overigens: in de advertentie die Toon plaatste zie ik geen kabel erbij, let op!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb voor de verbinding tussen mijn (alpine) wisselaar en SC-811 radio een zgn VOLIL adapter gekocht op Ebay voor 15,- euro (uiteraard 2ehands),werkt ook prima.
Mvg Mischa