volvo guard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2007 04:35 #1061248
door V700 register

Goedenmorgen,

Ik heb wel een beschrijving van een volvo guard systeem, echter niet hoe ik de beveiliging kan omzeilen. Mijn 960 staat n.m.l. op het alarm [ kan dus ook niet meer starten ], wat nu/
Het betreft zo'n driehoekje op de linker raamsteil.

dank vooe Uw reaktie.

Jan.
volvo guard is gemaakt door V700 register

Goedenmorgen,

Ik heb wel een beschrijving van een volvo guard systeem, echter niet hoe ik de beveiliging kan omzeilen. Mijn 960 staat n.m.l. op het alarm [ kan dus ook niet meer starten ], wat nu/
Het betreft zo'n driehoekje op de linker raamsteil.

dank vooe Uw reaktie.

Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2007 00:10 #1174614
door V700 register
Vorige week nieuwe batterijtjes, maar na een keer of 20 probleemloos begon het gedonder, en inderdaad, met de sluetel wél open maar niet lopen!
Na heel veel gepiel lukt het opeens, maar ik sluit weer af met de sleutel. Een nieuwe handzender kost ongeveer 70 euro, dus da's even krabben achter het oor.
Twee vragen dus:
- zijn er alternatieve handzenders (of heeft iemand ze nog liggen voor een '95-er 945)
- hoe start ik de auto als de handzender weer weigert? Dát staat niet in het foldertje/handleiding
Alvast bedankt,
JP
Beantwoord door V700 register in topic AB vond dat ik moest lopen?!
Vorige week nieuwe batterijtjes, maar na een keer of 20 probleemloos begon het gedonder, en inderdaad, met de sluetel wél open maar niet lopen!
Na heel veel gepiel lukt het opeens, maar ik sluit weer af met de sleutel. Een nieuwe handzender kost ongeveer 70 euro, dus da's even krabben achter het oor.
Twee vragen dus:
- zijn er alternatieve handzenders (of heeft iemand ze nog liggen voor een '95-er 945)
- hoe start ik de auto als de handzender weer weigert? Dát staat niet in het foldertje/handleiding
Alvast bedankt,
JP
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2008 08:31 #1195444
door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic status?
Hoe is het afgelopen? Ik wil ook van de alarm af. Eigenlijk wil ik de oude alarm vervangen omdat de enige zender die ik heb 'single point of feilure' is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2008 14:00 #1195478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet dus
De dealer kan ze niet meer bestellen en vanwege prioriteiten op ander vlak geen alternatief meer geprobeerd. De sleutel dus...
Misschien kun je het ergens tweede hands proberen maar er is ook een draadje over mogelijke reparaties van/middels LED's solderen.Succes!
Misschien kun je het ergens tweede hands proberen maar er is ook een draadje over mogelijke reparaties van/middels LED's solderen.Succes!
Moderators: Jerry Stam