electrische antenne
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een origineel nieuwe electrische antenne gekocht voor m'n estate. Er zit een keurige beschrijving bij voor de plaatsing. Ik denk dat ik daar wel uit moet komen. Heeft iemand hier echter ervaring mee, en nog eventueel een tip vor mij? Zo niet, ik ga zaterdag hier aan werken, en zal dan m'n ervaring delen, met foto's. Hoor graag.
(PS: woensdag ook naar dr vinyl voor de bumper en interieur. Hij wordt steeds mooier.......)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij was het als volgt.
- antennebuis monteren zoals in de omschrijving.
- beugel die aan de motor zit bevestigen, conform beschrijving
- steker in de contrasteker prikken, zoals in de beschrijving.
- .
Dat was alles.
Alleen of de draadboom achter de radio meewerkt, durf ik je niet te zeggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hans,
De mijne is eergisteren namelijk kapot gegaan.Nylon veer in de antenne gebroken. Wist niet dat je ze nog nieuw kon kopen en ging dus vandaag langs bij een algemene auto onderdelenzaak voor een soortgelijke antenne. Niet te vinden.... Hoor het wel,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wilde vanavond monteren, maar de regen liet het niet toe. Zaterdag maar poging twee wagen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu zit de antenne op z'n plek. Het gekke wil echter dat ik de afdekkap van de D-stijl niet meer teruggeplaatst krijg omdat het speakertje tegen de antennebuis aankomt. Past dus niet. Is toch erg vreemd aangezien de antenne als het speakertje origineel volvo zijn. Is dit euvel bekend? Ik zit er nu maar aan te denken het speakertje te verwijderen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Hans
Hans L schreef : Het gekke wil echter dat ik de afdekkap van de D-stijl niet meer teruggeplaatst krijg omdat het speakertje tegen de antennebuis aankomt. Past dus niet. Is toch erg vreemd aangezien de antenne als het speakertje origineel volvo zijn. Is dit euvel bekend?
Dit zegt de accessoirescatalogus -99 over de speakertjes voor de D-zuil: "Kan niet gecombineerd met een Telescoopantenne."
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor het nakijken. Dan zal ik toch het speakertje moeten verwijderen. Ik geef toch de voorkeur voor de antenne, aangezien de vaste antenne reeds een enkele keer is omgebogen. Nu kan het niet meer en blijft het netjes en goed.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Hans
Ik heb alleen de precieze tekst even opgezocht. Dat het niet samen ging wist ik. Anders had ik ze waarschijnlijk al lang besteld.
BTW hoeveel ruimte kom je tekort? Misschien kun je een (rubber-) ringetje tussen bekleding en speakertje leggen?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-