kabelboom cruise control 960

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2007 19:51 #1060810 door V700 register
kabelboom cruise control 960 is gemaakt door V700 register

Dag allemaal,

even een vraagje. ik heb begrepen dat de cruise control computers hetzelfde zijn voor een 960 (1992( automaat of handbak. Dit klopt? Nu kan ik een computer met kabelboom kopen voor de cc uit een 960 automaat van 1992. Deze kabelboom heeft natuurlijk alleen een stekker erop voor het rempedaal. Kan ik hier makkelijk de pedaalschakelaar van de koppeling aan toevoegen? Hoe werkt dit?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2007 19:54 #1171611 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Extra schakelaar...

Het enige dat je nodig hebt is een extra schakelaar en een T-stukje voor de vacuum slang.

De beide schakelaars zitten parallel geschakeld, waarbij naar massa geschakeld wordt. Tevens wordt het vacuum circuit geopend als je een pedaal in trapt. (en de schakel draad bij de pedalen zitten aan de remlichten, dus ook als die aan gaan schakeld ie af)

Is zo uit te breiden naar schakel dus. 

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2007 22:27 #1171640 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou vraag ik me nog wel

Nou vraag ik me nog wel wat anders af: in mijn wagen ligt in de motorruimte reeds een kabelboompje met stekker voor de vacuumpomp. Aan de kabelboom die ik kan krijgen zit ook een dergelijke stekker. Hoe krijg ik deze kabelboom dan in mijn auto zonder die stekker naar de motorruimte te moeten trekken: dus gebruikmakende van mijn originele stekker? Of betekent dit dat ik fully pre-wired ben? Het betreft een italiaanse 960 met b204ft uit december 1992. Wie weet of ik nu wel of niet al kabelbomen heb? En betekent dat bv ook dat ik ook al een stekker heb liggen voor de stuurschakelaar?

Ik weet het, eindeloze vragen, maar ik wil graag goed voorbereid aan de slag en met de juiste onderdelen. twee keer of meer kopen is immers een dure hobby...;-)

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2007 18:39 #1171742 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Pfff

Ik ben bang, dat je het meest exotische model van ons allemaal hebt, Arvid, en dat niemand je met zekerheid kan vertellen wat DAAR nu standaard in zat.

Het klinkt als fully wired, aan de andere kant heb ik ooit gehoord dat CC helemaal neit leverbaar was op de B204 FT/GT (maar in de 780 met die motor zit het dan weer standaard...) 

Als je neit dubbel wilt kopen, dan kan je bij ons in Lelystad komen monteren, wat er eventueel nodig is hebben we wel op voorraad liggen.

De prijs voor de delen die je gebruikt is eenvoudig: eenzelfde deel weer terug... Op die manier kunnen we uitzoeken wat je precies nodig hebt, en wat je al hebt. 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2007 19:48 #1171761 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Accessoires catalogus -95, pagina 99

Hallo Willem

Willem van Strik lidnr 328 schreef : ... aan de andere kant heb ik ooit gehoord dat CC helemaal neit leverbaar was op de B204 FT/GT ...

<table border="0">
<tbody>
<tr>
<td>Engine/Market </td>
<td> </td>
<td>Year </td>
<td> </td>
<td>Model </td>
<td> </td>
<td colspan="2"> Basic kit </td>
<td> </td>
<td>Inst. kit

</td>
</tr>
<tr>
<td> B204GT/FT</td>
<td> </td>
<td>90-91
</td>
<td> </td>
<td>740/940 </td>
<td> </td>
<td>LHD </td>
<td>1271 577-7 </td>
<td> </td>
<td>3536 131-0
</td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
<td> " </td>
<td> </td>
<td> "
</td>
<td> </td>
<td>RHD </td>
<td>1271 578-5
</td>
<td> </td>
<td>3536 131-0</td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
<td>19991
</td>
<td> </td>
<td> 960</td>
<td> </td>
<td>LHD
</td>
<td>3517 237-8 </td>
<td> </td>
<td>3536 131-0</td>
</tr>
</tbody>
</table>

Groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC