Uitvallen motor opgelost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2007 10:48 #1060356
door V700 register
Uitvallen motor opgelost is gemaakt door V700 register
Had de laatste weken in toenemende mate last van een uitvallende motor. Eerst dacht ik aan contactslot maar toch maar even het brandstofpomprelais er uit getrokken, kast eraf en solderingen bekeken. En jawel soldering losgescheurd van een van de twee spoelen waardoor het contact af en toe kan uitvallen. Alle verbindingen maar even opnieuw doorgesoldeerd en geen problemen meer.
groeten,
Sicco

groeten,
Sicco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2007 10:51 #1167763
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi.
Dan ben je weer een gelukkig mens denk ik. Mooi dat het is opgelost.
Heb je toevallig het nummer van dat relais?Voor de volledigheid ook even bouwjaar en type auto?
Heb je toevallig het nummer van dat relais?Voor de volledigheid ook even bouwjaar en type auto?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2007 11:20 #1167774
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brandstofpomprelais
daar is al vaker over geschreven, het is een groot wit blok op de relaisplaat achter de asbak. Nummer weet ik niet.
Ik rij in een 940 estate 1995 230FK op Lpt/lpi/g3
groet,
Sicco
Ik rij in een 940 estate 1995 230FK op Lpt/lpi/g3
groet,
Sicco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2007 13:50 #1167801
door V700 register
Het is relais E. Het zit direct voor het grote ronde "lampje defect" relais.
Volgens VADIS:
Systeemrelais
Het door de regeleenheid aangestuurde systeemrelais voedt de brandstofpompen, de injectors, de stationairregelklep, het koudestartventiel, de luchtmassameter, de voorverwarmingsweerstand van de lambdasonde en sommige functies van de regeleenheid.
E Meervoudige brandstofinspuiting, Relais voor centrale benzine-inspuiting Meervoudige brandstofinspuiting Regeleenheid Jetronic (1984–). Motronic (1984–)
Type nummer kon ik niet vinden
Beantwoord door V700 register in topic Locatie
Het brandstofrelais zit op de middelste rij, linkerplak op het nlok.sicco altenburg schreef : daar is al vaker over geschreven, het is een groot wit blok op de relaisplaat achter de asbak. Nummer weet ik niet.
Het is relais E. Het zit direct voor het grote ronde "lampje defect" relais.
Volgens VADIS:
Systeemrelais
Het door de regeleenheid aangestuurde systeemrelais voedt de brandstofpompen, de injectors, de stationairregelklep, het koudestartventiel, de luchtmassameter, de voorverwarmingsweerstand van de lambdasonde en sommige functies van de regeleenheid.
E Meervoudige brandstofinspuiting, Relais voor centrale benzine-inspuiting Meervoudige brandstofinspuiting Regeleenheid Jetronic (1984–). Motronic (1984–)
Type nummer kon ik niet vinden
Moderators: Jerry Stam