verwarming - van 4 naar 5
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2007 22:35 #1058704
door A. Remy
verwarming - van 4 naar 5 is gemaakt door A. Remy
hej hej,
In m'n 745 zit een verwarming met 4 snelheden (5 als je stilstand ook meerekent LOL). Ik heb hier echter een sloop 945 staan en die heeft een standje meer. Kan ik dit ombouwen, en zo ja wat moet er allemaal overgezet worden?
Graag jullie inbreng
Wolwo
In m'n 745 zit een verwarming met 4 snelheden (5 als je stilstand ook meerekent LOL). Ik heb hier echter een sloop 945 staan en die heeft een standje meer. Kan ik dit ombouwen, en zo ja wat moet er allemaal overgezet worden?
Graag jullie inbreng
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2007 11:02 #1158329
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic van 5 naar 4
Ik heb 5 standen, maar tijdelijk heeft er een 4 standen weerstand ingezeten. Wat er verwisseld moest worden is ook de kabel tussen schakelaar en weerstand. Wat je moet overzetten is schakelaar, kabel, weerstand.
Wat me nog opviel is dat de kabel van een 4 standen schakeling past op de schakelaar met 5 standen. Die kabel moest erin omdat de 5 standenkabel niet paste op de 4 standen weerstand. Het resultaat van de schakeling was dat met de 4 standen weerstand stand 1 van de schakelaar ongebruikt bleef.
Wat me nog opviel is dat de kabel van een 4 standen schakeling past op de schakelaar met 5 standen. Die kabel moest erin omdat de 5 standenkabel niet paste op de 4 standen weerstand. Het resultaat van de schakeling was dat met de 4 standen weerstand stand 1 van de schakelaar ongebruikt bleef.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 23:37 #1159127
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic ik heb dus ...
... de schakelaar (uit een 945, ziet er dus anders uit dan de 4-standenschakelaar), de weerstand, de kabels tussen de motor en weerstand en tussen de weerstand en de schakelaar. Eén draad, zwart/wit van kleur (zit op de middenste stekker bij de weerstand), moet ergens naar toe lopen, maar ik weet niet naar waar!!!
Kun je mij daarbij helpen?
Groet
Wolwo
Kun je mij daarbij helpen?
Groet
Wolwo
Moderators: Jerry Stam