Bedradingsschema's van de radio
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2007 20:34 #1058645
door V700 register
Bedradingsschema's van de radio is gemaakt door V700 register
Volvovrienden,
Enige tijd geleden heb ik een originele radio voor de Wolvo gekocht. Een CR-101, en bovenop staat CR-4061. Nu steekt er aan de achterkant een stekker in, waarvan de draden zijn afgeknipt. Gelukkig niet bij de stekker, maar na een cm of 15.
Nu komt mijn vraag:Wie heeft er een bedradingsschema van deze radio. Niet dat ik technisch ben, maar ik wil een DIN-stekker aan de draden zetten. (De stekker van de Wolvo is ook afgeknipt, dus daar komt ook een DIN-stekker aan).
Wie weet er meer? En als er niemand is, wil ik graag het e-mailadres van Volvo in Zweden, want ik NL weten ze toch nooit antwoord op mijn vragen.
Enige tijd geleden heb ik een originele radio voor de Wolvo gekocht. Een CR-101, en bovenop staat CR-4061. Nu steekt er aan de achterkant een stekker in, waarvan de draden zijn afgeknipt. Gelukkig niet bij de stekker, maar na een cm of 15.
Nu komt mijn vraag:Wie heeft er een bedradingsschema van deze radio. Niet dat ik technisch ben, maar ik wil een DIN-stekker aan de draden zetten. (De stekker van de Wolvo is ook afgeknipt, dus daar komt ook een DIN-stekker aan).
Wie weet er meer? En als er niemand is, wil ik graag het e-mailadres van Volvo in Zweden, want ik NL weten ze toch nooit antwoord op mijn vragen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2007 20:52 #1157659
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Suggestie
<a href="/?q=node/7771" target="_blank">Kun je hier iets mee</a> .
Mocht er iets ontbreken, of heb je zelf input, houd ik me van harte aanbevolen.
Mocht er iets ontbreken, of heb je zelf input, houd ik me van harte aanbevolen.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2007 22:09 #1157692
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Wanneer?
Beste Edo,
Aan je probleem kan ik weinig oplossen maar ik vroeg me af wanneer je eens naar een clubactiviteit komt?Zoals je weet heb ik nog wat voor je.Meegenomen naar Zaltbommel, niewjaarsreceptie en ALV.
Laat maar horen waar en wanneer en we zorgen er voor.
Groeten.Hedwig
Aan je probleem kan ik weinig oplossen maar ik vroeg me af wanneer je eens naar een clubactiviteit komt?Zoals je weet heb ik nog wat voor je.Meegenomen naar Zaltbommel, niewjaarsreceptie en ALV.
Laat maar horen waar en wanneer en we zorgen er voor.
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2007 23:46 #1157712
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij moet ik gewoon maar een keer naar België afreizen
Hedwig,
Uiteraard vergeet ik niet wat je nog voor me hebt. Het is ook zo dat ik binnenkort eens naar een clubevenement toe moet. Misschien kan ik die dag de audio van de Wolvo in orde maken. Alleen moet ik er dan voor zorgen dat ik ook een versterker te pakken heb.
Hetgeen gelijk de vraag oproept, hoe de speakers moeten worden aangesloten op een originele versterker. Dat gaat waarschijnlijk ook met speciale stekkers. Dan kan ik misschien beter een versterker zoeken waar de radio op aan gesloten kan worden. Dan speel ik op safe. Tot dusver heeft namelijk niemand antwoord kunnen geven op mijn audiovragen.
Uiteraard vergeet ik niet wat je nog voor me hebt. Het is ook zo dat ik binnenkort eens naar een clubevenement toe moet. Misschien kan ik die dag de audio van de Wolvo in orde maken. Alleen moet ik er dan voor zorgen dat ik ook een versterker te pakken heb.
Hetgeen gelijk de vraag oproept, hoe de speakers moeten worden aangesloten op een originele versterker. Dat gaat waarschijnlijk ook met speciale stekkers. Dan kan ik misschien beter een versterker zoeken waar de radio op aan gesloten kan worden. Dan speel ik op safe. Tot dusver heeft namelijk niemand antwoord kunnen geven op mijn audiovragen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2007 09:52 #1157735
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helemaal niks?
Leid ik daaruit af dat <a href="/?q=node/7771" target="_blank">deze pagina</a> , niets bevat waar je mee vooruit kan?
Kun je me aangeven wat er mist dan, zodat ik een en ander kan verbeteren?
Kun je me aangeven wat er mist dan, zodat ik een en ander kan verbeteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2007 20:54 #1157902
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je pagina is geweldig
Hoi Bas,
Je pagina is (zo te zien) geweldig. Nu nog een warme garage of een sleuteldag. Waarschijnlijk wordt het een sleuteldag, want het niet goed interpreteren van de bedrading heeft me reeds mijn VDO-Dayton gekost. Daar was ik niet op gesteld. Op mijn originele radio echter wel. Daarom lijkt het me handig als ik daar iemand tref die goed is met een multimeter.
Je pagina is dus zeker wel goed. Het ligt meer aan mij. Heb het op het moment flink druk, waardoor ik te weinig tijd besteed aan lezen en beantwoorden hier.
Je pagina is (zo te zien) geweldig. Nu nog een warme garage of een sleuteldag. Waarschijnlijk wordt het een sleuteldag, want het niet goed interpreteren van de bedrading heeft me reeds mijn VDO-Dayton gekost. Daar was ik niet op gesteld. Op mijn originele radio echter wel. Daarom lijkt het me handig als ik daar iemand tref die goed is met een multimeter.
Je pagina is dus zeker wel goed. Het ligt meer aan mij. Heb het op het moment flink druk, waardoor ik te weinig tijd besteed aan lezen en beantwoorden hier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2007 23:11 #1158826
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk eens...
Hallo Edo, Kijk eens bij het item "Wie o wie". Misschien helpt dit je vooruit...
Groeten, Hugo
Groeten, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2007 19:59 #1158940
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig!
Alleen jammer van die foto's...
Moderators: Jerry Stam