AB voor CV
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2007 23:07 #1058533
door Ton Herman Melis
AB voor CV is gemaakt door Ton Herman Melis
Ik wil morgen de afstandsbediening kopen voor mijn 940. Ik hoef geen klapsleutels, gaat toch een beetje tegen mijn gevoel in om de sleutels door te gaan zagen. En de transponder erin lijmen... Lijkt mij iets teveel gefrøbel.
Maar goed, heeft iemand een tip wat een goede is voor weinig geld. Ik woon in Utrecht dus als het in de buurt te koop is is dat zeker een voordeel. Dan kan ik het morgen inbouwen. Ik heb nu de smaak te pakken.
Het lijkt me wel fijn als ik ook nog een extra functie kan aansturen, op afstand toeteren of zo...
Maar goed, heeft iemand een tip wat een goede is voor weinig geld. Ik woon in Utrecht dus als het in de buurt te koop is is dat zeker een voordeel. Dan kan ik het morgen inbouwen. Ik heb nu de smaak te pakken.
Het lijkt me wel fijn als ik ook nog een extra functie kan aansturen, op afstand toeteren of zo...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2007 23:43 #1157165
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 't Is maar een idee
Hallo Ton-Herman
Je kunt ook door de sleutelservice een kopie van die sleutel laten maken. En hun dan de "greep" eraf laten halen en de rest in de klapsleutel laten zetten. Een eventuele transponder erin zetten willen die ook best doen.
Groetjes
Mathy
Je kunt ook door de sleutelservice een kopie van die sleutel laten maken. En hun dan de "greep" eraf laten halen en de rest in de klapsleutel laten zetten. Een eventuele transponder erin zetten willen die ook best doen.
Groetjes
Mathy
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2007 07:56 #1157178
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Via Marktplaats
Hej Ton-Hherman,
Ik heb een setje gekocht op Marktplaats, kosten 46 euris, inclusief de klapsleutels. Als je een beetje handig bent en wat geduld hebt, kun je je eigen sleutels hierop pas maken. De eerste is bij mij al klaar, nu alleen nog even de zaak aansluiten, maar daar weet je alles al van.
Ik heb een setje gekocht op Marktplaats, kosten 46 euris, inclusief de klapsleutels. Als je een beetje handig bent en wat geduld hebt, kun je je eigen sleutels hierop pas maken. De eerste is bij mij al klaar, nu alleen nog even de zaak aansluiten, maar daar weet je alles al van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2007 22:25 #1157320
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic AB
Dag Ton-Herman,
Je wilt dus geen klapsleutel: bij Extreme-Electronics (zie hun site, snelle verzending) heb ik een setje gekocht voor 50 Euro. Zaterdag aansluiten.
Dit is een uitbreidingsset, dus eenvoudig. Voor 2 andere auto's heb ik complete sets ingebouwd, ong. 2 jaar geleden. Werkt nog steeds zeer goed.
Succes,
Arthur
Je wilt dus geen klapsleutel: bij Extreme-Electronics (zie hun site, snelle verzending) heb ik een setje gekocht voor 50 Euro. Zaterdag aansluiten.
Dit is een uitbreidingsset, dus eenvoudig. Voor 2 andere auto's heb ik complete sets ingebouwd, ong. 2 jaar geleden. Werkt nog steeds zeer goed.
Succes,
Arthur
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2007 00:30 #1157455
door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic Ik ga maandag in Zegveld kijken...
Staat op marktplaats een advertentie van een alarminstallatie voor 40 euro, met ook afstandbediening erbij. <a href="
www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...BQ%253D%253D%23photo
">Deze om precies te zijn.
Ben benieuwd of iemand nog tips heeft om op te letten.
Ben benieuwd of iemand nog tips heeft om op te letten.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2007 19:24 #1157496
door Willem Veneboer
En is alles gelukt ? Foto's gemaakt, schema's geschreven, werkt het ?
Ben benieuwd, moet zelf het setje ook nog aansluiten
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Foto's - Instructies !!!
ArthurVaan schreef : Je wilt dus geen klapsleutel: bij Extreme-Electronics (zie hun site, snelle verzending) heb ik een setje gekocht voor 50 Euro. Zaterdag aansluiten.
En is alles gelukt ? Foto's gemaakt, schema's geschreven, werkt het ?
Ben benieuwd, moet zelf het setje ook nog aansluiten
Moderators: Jerry Stam