Head porting D24
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Wel leuk en interesant om te zien. Leek me wel wat om hier even te delen.
Het uit elkaar halen van de kop...
Voorbereidend werk:
Grinden maar..(vind het trouwens wel sneeu dat hij 2 keer uitschiet met z'n boormachine....)
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Als die de Turbo druk flink verhoogd, ja, dan wel.struis schreef : Cycloon niks voor jouw?

Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik sluit mij bij Gerben aan.
Van het voorjaar heb ik dat poorten eens uitgeprobeerd op een uitlaatspruitstuk van een 230, maar het valt nog niet mee om dat mooi glad te krijgen.
Misschien eens voordoen op een sleuteldag?
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is gewoon een totale bende wat die man doet, happen uit de wand. ongelijke openingen etc. etc. Je moet wel precies willen werken en een beetje een idee hebben waar je mee bezig bent anders wordt het niks. Deze had het net zo goed met hamer en beitel kunnen doen.Zie zo al dat de ene poort veel meer zal flowen dan de andere, en dat het volume in de kamers al totaal verschillend zal zijn.Waar ik zelf in theorie heel veel van geleerd heb is van de pagina's van stealthfti, kijk <a href=" www.pbase.com/stealthfti/headwork " target="_blank">HIER maar eens, even naar onderen scrollen voor de foto's en het verhaal.Mooi filmpje hoe je netjes port kun jeJaap_Zijpe schreef : Hoi Rob,
Ik sluit mij bij Gerben aan.
Van het voorjaar heb ik dat poorten eens uitgeprobeerd op een uitlaatspruitstuk van een 230, maar het valt nog niet mee om dat mooi glad te krijgen.
Misschien eens voordoen op een sleuteldag?
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een prutserd zeg, zeldzaam ????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar goed dat jullie mij niet hebben zien prutsen met mijn uitlaatspruitstuk. Ik had er nog een paar foto's van gemaakt, maar na jullie commentaar ben ik blij dat ik die niet op deze site heb gezet!
Was ik nu misschien geroyeerd als lid geweest!
Overigens heeft Chilm zijn verhaal mij wel op dat idee gebracht en had ik de video's waarmee Gerben zijn topic startte ook al gezien voor ik er aan begon.
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dag Jaap,Jaap_Zijpe schreef : Hoi Chilm en Dirk,
Maar goed dat jullie mij niet hebben zien prutsen met mijn uitlaatspruitstuk. Ik had er nog een paar foto's van gemaakt, maar na jullie commentaar ben ik blij dat ik die niet op deze site heb gezet!
Was ik nu misschien geroyeerd als lid geweest!
Overigens heeft Chilm zijn verhaal mij wel op dat idee gebracht en had ik de video's waarmee Gerben zijn topic startte ook al gezien voor ik er aan begon.
Jaap
dat je het probeert en dat het dan niet zo lekker gaat geeft helemaal niets noppes nada, we moeten het allemaal leren door het te proberen, absoluut doorgaan met proberen en rommelen dus ;PMaar dat deze beste man een filmpje op YouTube zet en dan pretendeert dat ie lekker bezig is ging mij iets te ver, vandaar het commentaar.