Voor de dieselrijders onder ons
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2013 21:14 #1097397
door V700 register
Voor de dieselrijders onder ons is gemaakt door V700 register
Voor de dieselrijders onder ons en zij die geïnteresseerd zijn in de werking van de roterende Dieselpompen van Bosch!... Heel mooie en ingewikkeld stukje mechanica. Staat hier: <a href="/node/48892">klik</a> Is een copy van het gele boekje of uitgave over de VE Diesel injectiepompen van Bosch zelf...
Veel leesplezier en dank aan Mathy voor het uploaden, het was mij niet gelukt.
Grt,
Robert
PS: je vindt door ff zoeken nog meer van die gele uitgaves van Bosch injectiesystemen op de site (maar dan de benzine systemen). Zeer informatieve uitgaves van Bosch...
Veel leesplezier en dank aan Mathy voor het uploaden, het was mij niet gelukt.
Grt,
Robert
PS: je vindt door ff zoeken nog meer van die gele uitgaves van Bosch injectiesystemen op de site (maar dan de benzine systemen). Zeer informatieve uitgaves van Bosch...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 00:33 #1385794
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kijk
Dat is heel erg mooi, ben al wel eens aan het zoeken geweest naar dit boek(real life en digitaal) maar nooit in deze duidelijke staat kunnen vinden,Maar eens op een regenachtige clubloze zondag de printer maar eens aanslingeren om er een boekwerkje van te maken.
Heren bedankt!
Heren bedankt!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 00:53 #1385797
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Technische leergang
Gewoon te koop; Technische leergang van Bosch, op papier, in NL; Deltapress Amerongen
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 10:04 #1385809
door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: Voor de dieselrijders onder ons
Nuttige informatie, zelfs voor een leek zoals ondergetekende.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2013 14:06 #1386251
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic mooi, inzichtelijk en duidelijk
Leuk om te lezen en je kennis van de pomp te vergroten.
Voor mijn vakantie had ik op de sleuteldag bij Nordicar een pomp gesloopt en de volgende week het binnenwerk bekeken.
Het is een preciesie instrument, waar ingenieus de juiste hoeveelheid en timing van de diesel injectie gecontroleerd wordt.
Net weer 2000 km in mijn diesel afgelegd en dan het is prettig te weten dat dit stukje
mechanica uiterst soliede gebouwd is.
Mits juist gemonteerd met de juiste riemspanning en afstelling kan er niet veel mis gaan.
De pomp op mijn d24 doet al 640k trouw zijn best, zonder klachten, aangenomen dat dit de eerste 300k ook het geval is geweest.
Voor mijn vakantie had ik op de sleuteldag bij Nordicar een pomp gesloopt en de volgende week het binnenwerk bekeken.
Het is een preciesie instrument, waar ingenieus de juiste hoeveelheid en timing van de diesel injectie gecontroleerd wordt.
Net weer 2000 km in mijn diesel afgelegd en dan het is prettig te weten dat dit stukje
mechanica uiterst soliede gebouwd is.
Mits juist gemonteerd met de juiste riemspanning en afstelling kan er niet veel mis gaan.
De pomp op mijn d24 doet al 640k trouw zijn best, zonder klachten, aangenomen dat dit de eerste 300k ook het geval is geweest.
Moderators: Jerry Stam