spanrol diesel vraag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 14:59 #1096560 door V700 register
spanrol diesel vraag is gemaakt door V700 register

Volgend weekend ben ik van plan om met hulp de DB riem van mijn volvo 760 D24T te vervangen. Met de DB riem vervang ik gelijk de waterpomp, v snaren en dieselpompriem. Nu weet ik dat er twee versies zijn. Je hebt de DB die met een speciale spanner worden gespannen en er zijn er die dmv de waterpomp op de jusite spanning worden gebracht.
Nu mijn vraag: diegene die mij gaat helpen zei dat ik beter ook gelijk een andere spanrol kon bestellen (volgens mij bedoelt hij 'geleide rol'). maar mijn db riem wordt dus op de waterpomp gesteld. bij VOMD zag ik deze spanrol staan www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...amp;products_id=1322 ik weet niet of ik het goede bestel als ik deze bestel. Helaas is het nog niet gelukt om VADIS op mijn computer te zetten anders had ik het zelf kunnen vinden maar zou iemand mij bij het vinden van de juiste rol.

groet,
Joost

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 15:00 #1381293 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VIN
YV1704762f2132964

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 15:15 #1381294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic juist
Ik kan aan de afbeelding al zien dat je de goeie voor ogen hebt.

hoef ik vadis niet voor op te starten  (zie onderschrift).

Hou je er wel rekening mee dat als je de pomp riem los haalt dat de inspuit pomp wel weer op tijd gezet moet worden?

Suc6 met de wissel en maak wat foto's als je wil, die kun je dan via Wetransfer naar mij sturen( ttober52@outlook.com ) wil namelijk een beschrijving hiervoor gaan maken met part nummers.

Tom.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 15:24 #1381295 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic VOMD
Is de goede, ook volgens Vadis en onderschrift bij VOMD <table border="1"><tbody><tr><td>Fabrikant</td><td>YV1</td><td>Volvo</td></tr><tr><td>Model</td><td>70</td><td>Onbekende Model code</td></tr><tr><td>Aantal deuren</td><td>4</td><td>4 deurs sedan</td></tr><tr><td>Motor</td><td>76</td><td>D24T</td></tr><tr><td>Versnellingsbak</td><td>2</td><td>M46-4sp-overdrive</td></tr><tr><td>Modeljaar (kan afwijken van bouwjaar)</td><td>f</td><td>Onbekende jaar code: f</td></tr><tr><td>Fabriek</td><td>2</td><td>Gent - Belgie</td></tr><tr><td> </td></tr></tbody></table> 
Edit* Die dekselse Tom was me weer voor! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 15:45 #1381301 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Dat krijg je als je de D24 kent dan zie je dat in 1 geworpen blik(figuurlijk hoor anders gaat mn scherm naar de knoppen)  .
Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 16:57 #1381310 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt
Top! bedankt voor jullie snelle reacties! net even heerlijk stukje wezen toeren met het schuifdakje open heerlijk!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC