Mijn Volvo 740 / met filmpje van motor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2012 17:44 #1360149
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dorpel
@Gerben
Dus je heb genoeg aan die dorpel waar je chassisnummer staat ingeslagen?
Daar was het toch?
Jaap
Daar was het toch?
Jaap
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2012 17:49 #1360150
door Gerben Mol
Vin-plaatje onder de kap word ook gecontroleerd en daarna word de zijstijl bekeken voor het chassisnummer.
Er moeten ook stoelen en een bank inzitten omdat op het kenteken word vermeld hoeveel zitplaatsen er zijn, dit moet ook DAADWERKELIJK beschikbaar en aanwezig zijn voor invoering.
Thats it. Als die niet rijdt, veroest is, technisch slecht of schade heeft...geen probleem.
"Invoeren zonder APK" kan je kiezen als je de RDW wachtruimte binnenloopt..
Groeten,Gerben
Beantwoord door Gerben Mol in topic foute praktijken.
Dat niet helemaal, motorkap moet ook open. er MOET een motor inliggen, als ie het niet doet, geen probleem. maar ze controleren motornummer namelijk ook.Jaap_Zijpe schreef : @Gerben
Daar was het toch?
Jaap
Vin-plaatje onder de kap word ook gecontroleerd en daarna word de zijstijl bekeken voor het chassisnummer.
Er moeten ook stoelen en een bank inzitten omdat op het kenteken word vermeld hoeveel zitplaatsen er zijn, dit moet ook DAADWERKELIJK beschikbaar en aanwezig zijn voor invoering.
Thats it. Als die niet rijdt, veroest is, technisch slecht of schade heeft...geen probleem.
"Invoeren zonder APK" kan je kiezen als je de RDW wachtruimte binnenloopt..
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2012 20:46 #1360176
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En toch
Moesten ze bij mij naar de as of iets dergelijks kijken. Moest er onder en bij de achteras zocht hij ook iets,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2012 21:27 #1360180
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag bij de RDW geweest
Vandaag bij de RDW geweest en zonder problemen de auto ingevoerd, naar verwachting kan ik het kentekenbewijs eind van deze week al verwachtten.
Toch eigenwijs geweest en een APK laten doen bij de RDW, ik moet zeggen allemaal heel erg behulpzaam. En ik hoef niet bij de RDW terug voor de herkeuring (dit heb ik nagevraagd). Als je dat ook van plan bent is het wel handig om dit aan te geven, want dan doen ze de administratie bij afkeur iets anders.
Helaas is de auto wel afgekeurd maar niet op een heftige puntjes een rubber van het stuurhuis. En een van de achterremmen welek niet helemaal gangbaar werd na elke keer remmen.
Wat mij persoonljik wel is opgevallan bij de keuring maar geen APK puntje is is dat ook de rubbers rond de schokdempers achter ook door zijn. (Volgens mij nivomaten, vanwege de rubbers). Ik kon zo snel deze rubbers niet los vinden, en mij lijkt het wel handig om deze te vervangen om de nivomaten heel te houden. Iemand een idee welek rubbers hiervoro nodig zijn ?
Toch eigenwijs geweest en een APK laten doen bij de RDW, ik moet zeggen allemaal heel erg behulpzaam. En ik hoef niet bij de RDW terug voor de herkeuring (dit heb ik nagevraagd). Als je dat ook van plan bent is het wel handig om dit aan te geven, want dan doen ze de administratie bij afkeur iets anders.
Helaas is de auto wel afgekeurd maar niet op een heftige puntjes een rubber van het stuurhuis. En een van de achterremmen welek niet helemaal gangbaar werd na elke keer remmen.
Wat mij persoonljik wel is opgevallan bij de keuring maar geen APK puntje is is dat ook de rubbers rond de schokdempers achter ook door zijn. (Volgens mij nivomaten, vanwege de rubbers). Ik kon zo snel deze rubbers niet los vinden, en mij lijkt het wel handig om deze te vervangen om de nivomaten heel te houden. Iemand een idee welek rubbers hiervoro nodig zijn ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2012 21:38 #1360181
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rubbers
Dan moet je <a href=" www.skandix.de/a/1018799/ " target="_blank">DEZE hebben.Reink schreef : Iemand een idee welek rubbers hiervoro nodig zijn ?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2012 22:18 #1360186
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic rubbers
Klopt Harnt, zocht ik ook. (dank) Bij de 765 D wil ik die ook laten vervangen, zijn ook gescheurd en je kijkt tegen "mooi blinkend chroom" aan. (die zijn het toch.., of weer iets anders met rubbers...?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2012 08:57 #1360206
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rubbers
Ja ik kijk achter ook tegen mooi glimmed chroom aan.
Toen ik even deed googlen op het partnummer kwam ik ook nog een draadje hier tegen welke het erop zetten beschrijft.<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/37461 "> Deze is hier te vinden.
Toen ik even deed googlen op het partnummer kwam ik ook nog een draadje hier tegen welke het erop zetten beschrijft.<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/37461 "> Deze is hier te vinden.
Moderators: Jerry Stam