Cardanaslager / ophanging
- van den Oever
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-04-2012 19:28 #1092312
door van den Oever
Cardanaslager / ophanging is gemaakt door van den Oever
Goeie avond,
Ik wil van mijn Volvo de cardanaslager en ophanging gaan vervangen, alleen ik merk dat er 2 types in omloop zijn.
Een lager met binnendiameter van 35 of van 45 mm, en hierbij hoort dan ook een andere ophanging.
Ik kan op de ophanging niet zo gauw nummers vinden.
De diameter van de ingaande as (vanaf de bak) is 52 mm, kun je aan de hand hiervan zeggen welk lager ik nodig heb?
Alvast bedankt.
Steffan
Ik wil van mijn Volvo de cardanaslager en ophanging gaan vervangen, alleen ik merk dat er 2 types in omloop zijn.
Een lager met binnendiameter van 35 of van 45 mm, en hierbij hoort dan ook een andere ophanging.
Ik kan op de ophanging niet zo gauw nummers vinden.
De diameter van de ingaande as (vanaf de bak) is 52 mm, kun je aan de hand hiervan zeggen welk lager ik nodig heb?
Alvast bedankt.
Steffan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-04-2012 19:32 #1354993
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet dan deze zijn
Te lezen aan je diameter moet het dan deze zijn:
<a href=" www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...amp;products_id=1519 "> www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...amp;products_id=1519
Plus dan het rubberenlagerhuis er nog bij :
<a href=" www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=547 "> www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=547
Ik moet hem zelf ook nog bestellen/vervangen
Schijnt wel makkelijker te zijn als je de lager er met een pers af en weer op kunt drukken.
<a href=" www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...amp;products_id=1519 "> www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...amp;products_id=1519
Plus dan het rubberenlagerhuis er nog bij :
<a href=" www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=547 "> www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...&products_id=547
Ik moet hem zelf ook nog bestellen/vervangen
Schijnt wel makkelijker te zijn als je de lager er met een pers af en weer op kunt drukken.
- van den Oever
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-04-2012 20:28 #1355000
door van den Oever
Beantwoord door van den Oever in topic Kruiskoppelingen
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik had ook al zo'n vermoeden dat die het moesten zijn. Ik kende die site trouwens nog niet staat een hoop op, kan nog wel eens van pas komen.
En zijn de kruiskoppelingen 3x hetzelfde, of zit daar onderling nog verschil in?
Ik had ook al zo'n vermoeden dat die het moesten zijn. Ik kende die site trouwens nog niet staat een hoop op, kan nog wel eens van pas komen.
En zijn de kruiskoppelingen 3x hetzelfde, of zit daar onderling nog verschil in?
Moderators: Jerry Stam