Volvo-diesel-940 gl-2.4cc-6 cilinder-juni 1991-530.000km stand >>Onderdelen / onderhoud

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2012 16:04 #1090809 door V700 register
Beste mensen,
Rij voor dagelijks woon-werkverkeer een Volvo-diesel-940 gl-2.4cc-6 cilinder-juni 1991-530.000km stand.
-Zoek een vacuumpomp, de mijne maakt inmiddels erg veel geluid. Degene die ik nu heb, heeft al twee ton gelopen met mijn motor, was een tweede hands, en wie weet hoeveel ie daarvoor heeft gelopen. Wat kost een tweede handse met weinig kilometers of een nieuw exemplaar. Waar en voor hoeveel kun je het andere kopen ??
-Zoek een technisch handboek, waardoor ik o.a. de kleppen van mijn auto zelf kan stellen. Ook heb ik het gereedschap nodig om de kleppen te kunnen stellen. De stelplaatjes, kun je die los kopen of alleen in een grote doos met alle denkbare stelplaatsjes erin, kopen. Wie heeft dit voor mij liggen en wil het verkopen??
-Zoek een techneut met tijd voor het stellen van mijn brandstofpomp, en eventueel ook mijn kleppen (als bovengenoemde wens niet uitkomt).Wie en waar ??  
Groet,
Ton

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2012 16:10 #1342909 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Dag Ton
Dag Ton,
Ik heb nog verschillende vacuumpompen liggen, werkten goed bij uitbouw.
Tom (TGTF) hier op het forum kan goed pompjes afstellen (heeft bij drie diesels bij mij de pompjes afgesteld)
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2012 16:12 #1342910 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je zou ook Bouke Maas (hier
Je zou ook Bouke Maas (hier op het forum onder die naam bekend) kunnen benaderen. Die heeft ook een hoop dieseltjes in onderhoud, dus die kent ze door en door. Hij zit vlak bij Nijmegen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 18:59 #1344070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vacuumpomp
Gerben,

Je schrijft dat je vacuumpompen hebt liggen.
Maar waar woon je, wat is je prijs en welk telefoonnummer heb je?
Ton
\0636389508

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC