Dringend gezocht: Wie zou morgen mijn Diesel willen en kunnen afstellen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
4 juni, Nordicar, Heerhugowaard25 juni, Salabas, Oud Gastel, bij Roosendaal.Leon_Steyns schreef : Of wanneer is de eerstvolgende sleuteldag?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na dat alles op zn plek zat en wat cheks of alles echt goed was mijn eigen auto gestart en de accu even een boost geven, na even gloeien kwam ie wat moeizaam op gang maar begon heel mooi te lopen op het hikje na die er in zit die ik er niet uit krijg.
ff een rondje gereden met de slee maar pakte hem mooi op hoe verder de temp op liep des te soepeler begon hij te rijden dus dat is ook goed, stationair n beetje laag in toeren maar daar ben ik verder afgebleven want hij liep mooi rustig.
Moet er nog even bij zeggen dat Gerben zijn Moeder ( wat een schat van een Vrouw) heel blij was dat hij weer voor de deur stond met draaiende motor.
Volgende staan alweer op de stapel om een riempje of af te stellen.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geweldig Tom, dat zelfs zonder eigenaar je die kant op rijd en het euvel weet te verhelpen.TGTF schreef : Was iets meer werk dan ik voor ogen had, Blokje stond er goed naast Gerben mag in zijn handjes knijpen dat het niet mis is gegaan want hij liep gelukkig vrij rond, na alles op tijd gezet te hebben moest alles weer terug gemonteerd worden en vast gezet worden, nog wat dingetjes gedaan die niet op het wensen lijstje stonden maar zo zag het er net even wat beter en netter uit.
Na dat alles op zn plek zat en wat cheks of alles echt goed was mijn eigen auto gestart en de accu even een boost geven, na even gloeien kwam ie wat moeizaam op gang maar begon heel mooi te lopen op het hikje na die er in zit die ik er niet uit krijg.
Dat maakt de vereniging zo leuk, vind ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was ik druk bezig komt er een jochie van denk een jaar of 3 aan stappen, zegt hij hey jij bent toch niet zwarte piet he (mn handen waren net zo zwart als roet) dus ik zeg neeee ik ben zwarte piet niet hoor heb gewoon hele vieze handen, waarop dat jochie zegt ow nou dan moet je je handen wassen moet ik ook altijd van mama, kan jullie vertellen dat ik daar geen antwoord op had heb er smakelijk om staan lachen. maar wel tegen het jochie gezegd dat zijn mama wel gelijk heeft.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Top Tom! Ik en Vooral mijn Moeder zijn mega blij met je hulp.
Helemaal super.
Je krijgt trouwens nog een vergoeding, maak je daar maar geen zorgen om.
Ik wist dat ie er naast stond, kon zelf met geen enkele mogelijkheid het merkteken vinden.
Ben dus net zolang doorgegaan met riem eraf en erop en motor draaien totdat ie vrijliep en het dus veilig was.
Voelde toen ook compressie, maar dacht al van hij kon niet 100 punten staan.
Toen maar geprobeerd, en hij deed het wel met wat gepuf. maar verder kwam het niet.
Omdat ik dus van het weekend weg moest en mn ouders de wagen nodig hadden maar hulp ingeroepen.
Nogmaals erg bedankt Tom. (ook namens mijn moeder)
En sorry dat het wat meer werk was, had veel dingen inderdaad los gelaten

En ja, dat jochie, en soms komt ie ook wel met zn vriendjes bij mij kijken en 'helpen' heel grappig

Groeten,Gerben (die net terug van Ameland is)
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar mijn reactie: Ik heb gewoon gedaan wat ik leuk vind om te doen sleutelen en omdat het al wat tegen zat bij Gerben heb ik ruimte gemaakt in de agenda, was alleen wat laat op de verjaardag van mn oma, maar na uitleg zij mn oma nou zo te zien aan je handen heb je je wel vermaakt en dat vond ze al goed genoeg hahahaha.
maar graag gedaan hoor help graag mensen met bakstenen weer op de weg.
Tom.