Klepstelplaatjehouders :D
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 00:49 #1086116
door V700 register
Klepstelplaatjehouders :D is gemaakt door V700 register
Nou, kleppen stellen, easy! Uiteraard weer dank aan de jongens van de doe het zelf garage, anders was het allemaal waarschijnlijk niet zo goed gegaan en zou ik nu niet easy zeggen :DHelaas hebben we tijdens het verwijderen een klepplaathouder beschadigd, en bij het terugplaatsen ook een. Wat wel belangrijk is, dat er 2 nieuwe kleppenhouders in moeten want je hoort het toch behoorlijk waneer hij loopt en op de snelweg wil je niet....naja het moet gewoon goed zitten allemaal ;)De vraag; waar kan ik deze klepplaatjeshouders bestellen/kopen? Had al even rondgekeken op internet en op de site van VOMD etc. maar kon niets vinden.Het is voor een D24 motor. Hij liep overigens wel mooi, hij rookte zon 80% minder en de tikken in het blok waren weg. Jammer dat nu toch de nokkenas opgetild moet worden/er uit moet.. wordt het toch weer meer werk dan verwacht, jaja, we blijven bezig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 01:05 #1310642
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi
dat het meeste toch gelukt is en jammer van de beschadiging en waar zo te krijgen geen idee maar als je dat adres hebt gevonden houd ik me aan bevolen het ook te weten, ben zelf ook al best aan het neuzen maar kom dan weer andere leuke dingen tegen waar ik dan naar ga kijken hahaha,
Ach met een volvo ben je nooit klaar tenminste met de bakstenen als je hem goed zou hebben zou je er niet meer mee moeten rijden want tja na enige tijd moet je weer sleutelen maarja das ook weer leuk dus het blijft wikken en wegen hahaha, maar zo leer je het wel en leer je je motor goed kennen,
en dat roken?? heb je ook je pomp afgesteld dat scheeld vaak ook bakken met rook als die pomp goed staat weet ik uit eigen ervaring.
Tom.
Ach met een volvo ben je nooit klaar tenminste met de bakstenen als je hem goed zou hebben zou je er niet meer mee moeten rijden want tja na enige tijd moet je weer sleutelen maarja das ook weer leuk dus het blijft wikken en wegen hahaha, maar zo leer je het wel en leer je je motor goed kennen,
en dat roken?? heb je ook je pomp afgesteld dat scheeld vaak ook bakken met rook als die pomp goed staat weet ik uit eigen ervaring.
Tom.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 08:07 #1310654
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Revisie-bedrijf
Volgens mij kan je die dingen gewoon bij een revisie bedrijf bestellen. Kosten volgens mij ook niet de hoofdprijs.
Groetjes Bouke
Groetjes Bouke
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 12:33 #1310675
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Roken
Denk dat de pomp van de 940 TDIC hier ook niet helemaal jofel is afgesteld.
Start, loopt en rijdt voorderest altijd perfect, maar trek altijd een enorm rookgordijn bij optrekken...(opzich wel grappig, maar hoort volgens mij niet)
Achter mij zien ze echt helemaal niks meer voor ogen
En dan zit ik gewoon op 2500 toeren.
Heeft trouwens zelfstellende hydraulische stoters.
Groeten,Gerben
Start, loopt en rijdt voorderest altijd perfect, maar trek altijd een enorm rookgordijn bij optrekken...(opzich wel grappig, maar hoort volgens mij niet)
Achter mij zien ze echt helemaal niks meer voor ogen

En dan zit ik gewoon op 2500 toeren.
Heeft trouwens zelfstellende hydraulische stoters.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2011 04:31 #1310751
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ze inmiddels, een
Heb ze inmiddels, een motorrevisie bedrijf is zover de beste oplossing.Ze kosten overigens 25 euro per stuk nieuw. Maar je kunt ze er ook goedkoper 2ehands kopen
....

- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2011 09:29 #1310768
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic stotors
+- E 8,00 bij mrt motoren-revisie in veghel.
Gr. bouke
Gr. bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2011 16:30 #1310821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 voor een tientje bij
2 voor een tientje bij Bossche Motor Revisie, in Den Bosch uiteraard

Moderators: Jerry Stam