Nieuwe 940 estate TDic rijder meld zich
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarna ff de wielen eraf en de remmen en blokjes bekijken. Remolie verversen.
Dan zijn de scherpe kantjes eraf.
Daarna beginnen de distririem inspectie's en gloeistiften bekijken op werking.
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Practisch gezien, zou ik zeggen, kom een dagje kijken op een sleuteldag, waar ik je, als het om de sleuteldag bij Carlo Schmidt in Gemert (ergens eind maart, begin april) gaat, alles van kan vertellen, als je dat leuk lijkt.
Welke hoek van het land kom je vandaan?
Afhankelijk van je vragen en wensen en de afstand tot Den Bosch, kun je hier wel een keer langsrijden.Driving-around schreef : Ik ben ook op zoek naar iemand die mij kan helpen met diagnose en advies voor preventief onderhoud van de motor.
Vragen stellen op het forum, over wat dan ook over je auto, staat je natuurlijk ook vrij.
Veel veilige kilometers alvast.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik kom uit Amsterdam en ben 56 als ik me niet vergis (ik tel het niet echt meer). Ik heb hier inderdaad al aardig wat gelezen en mijn dank is groot voor al de nuttige info die ik gevonden heb

De olie en het oliefilter liggen al klaar, ik ga daar mee aan de gang als de S60 helemaal verkoop klaar is gemaakt. Helaas heb ik geen garage en daarom lokt het sleutelen wat minder met dit weer. Ik heb de indruk dat de auto wel in goede staat van onderhoud verkeerd, onder de kap ziet het er in ieder geval netjes uit.
Oh ja, de auto is van 1996 en er staat 270.000 km op de teller. Ik las elders op het forum dat je aan een merkteken op de motor kan zien of het om een originele Tic gaat, weet iemand waar dat teken precies op de motor staat en hoe het en uit ziet?
Oh ja, voor wie het leuk vind, meer over mijn avonturen met de S60 zijn te lezen op mijn site www.drivingaroundtheworld.com
- V700 register
- Nieuw lid
-
verder wil ik je wel heel veel plezier wensen met je 940 en hier op het forum en zou zeggen lid worden want dan mag je ook sleutelen op sleuteldagen van het forum.
IDD Bouke mijn keuze staat al vast dat er een diesel in de plaats van de Benzine bolide koomt maar nu mijn vriendin nog overtuigen van een leuke 7/9 diesel.
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik heb afgelopen week een 940 TDIC met Automaat opgehaald.
Dat rijdt lekker!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zou toch niet zo zijn, dat je die naast de mijne parkeerde, vorige week, op de Weesperzijde?Dat was een diesel en uit 1996, fietsje achterin.....Driving-around schreef : Ik kom uit Amsterdam
- V700 register
- Nieuw lid
-

Mijn 940 is heel makkelijk te herkennen aan het 2009 kenteken en de meeste kans om hem te spotten heb je in het uiterste puntje van de stad vlakbij Abcoude.
Mvg,
Edwin