Lampje stoelverwarming defect (965), stoelverwarming werkt wel. Enige vragen..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 13:29 #1083935
door V700 register
Lampje stoelverwarming defect (965), stoelverwarming werkt wel. Enige vragen.. is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Mijn stoelverwarmingslampje (bestuurder) brandt niet meer maar de stoelverwarming werkt wel. Bij een vervangend exemplaar was dit probleem identiek. Om uit te zoeken waar het probleem zit wel ik de ''inhoud'' van de schakelaar van de passagiersschakelaar omzetten naar de bestuurdersschakelaar.
3 vragen:
Kan dit en hoe haal je deze los? En kan het ook elders zitten, bijvoorbeeld in een draadbreuk? En wat is het nut van dat kleine ''lampje'' dat onder/voor de schakelaar zit en uitkomt in zo'n metalen buisje?
Genoeg maar weer en de groeten.
Rik
Mijn stoelverwarmingslampje (bestuurder) brandt niet meer maar de stoelverwarming werkt wel. Bij een vervangend exemplaar was dit probleem identiek. Om uit te zoeken waar het probleem zit wel ik de ''inhoud'' van de schakelaar van de passagiersschakelaar omzetten naar de bestuurdersschakelaar.
3 vragen:
Kan dit en hoe haal je deze los? En kan het ook elders zitten, bijvoorbeeld in een draadbreuk? En wat is het nut van dat kleine ''lampje'' dat onder/voor de schakelaar zit en uitkomt in zo'n metalen buisje?
Genoeg maar weer en de groeten.
Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 13:56 #1294901
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedoel
Bedoel je het rode lampje dat aangeeft dat de verwarming aan staat ? Denk dat dat intern in de schakelaar kapot is gegaan. Lampje of LED-je stuk. Inhoud van de schakelaar omzetten zal een geklooi zijn, zou ik niet zomaar doen als de boel ook weer terug moet en dan moet werken. Ik bedoel dan het inwendige van de schakelaars zelf, als je ze open zou maken. Ik dacht dat je schakelaars L en R niet om kunt wisselen omdat de stekkers niet passen. Je zou misschien een verlengkabeltje kunnen maken met AMP's en zo proberen. Misschien is het bij de 960 anders.Dat lampje dat aan het metalen buisje zit, is voor de verlichting van de symbooltjes gok ik. Dat buisje loopt via een staaf van doorzichtig plastic tot onder de symbooltjes bij de schakelaars ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 14:02 #1294904
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fitting.
Dat witte ronde ding, die je met een schroevendraaier een kwartslag kan draaien en eruit kan wurmen, is de houder voor de verlichting.
Als je die eruit haalt en mijn kant op stuurt, komt ie tegen 1 euro, inclusief verzendkosten weer retour met werkend lampje.
Als je die eruit haalt en mijn kant op stuurt, komt ie tegen 1 euro, inclusief verzendkosten weer retour met werkend lampje.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 17:28 #1294954
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Goeie vent die Bas
Kijk dat is nou een 700V lid!
Moderators: Jerry Stam