Airco in een diesel is nog niet zo gemakkelijk
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Vanavond even naar de aircopomp laten kijken. Wat er nu in zit is stuk. Balen, maar wel dat het systeem nog steeds op druk was gaf me weer een beetje moed. De aircopomp uit Obdam hebben we niet gemonteerd, maar eerst eens 12V op de magneetkoppeling gezet, ook niet dus .
Ik heb het systeem maar laten afzuigen, er kwam zo'n 650 gr uit, eigenlijk te weinig, want vlg het boekje moest er 1050 gr in. De man waar ik geweest ben gaat eens rond kijken naar een andere aircopomp. Dus toch maar met ARKO op vakantie, dat wordt dus 's nachts rijden als het warm is, anders gaan we overdag.
Zoals meerdere draadje, ........................ wordt vervolgd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er is toch wel wat positiefs te melden over je airco? En die tip van mij over de dealer, die staat nog steeds.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Auto Rima heeft vast wel een pomp voor je.
Zit er zo op.
En afvullen is ook zo gebeurd
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Frits,960 estate 1996 schreef : ga je weg dan ??
Auto Rima heeft vast wel een pomp voor je.
Zit er zo op.
En afvullen is ook zo gebeurd
Zal ze van de week wel eens een belletje geven, in principe heb ik alleen maar de pomp nodig. Erin sleutelen doe ik zelf wel en afvullen doe ik op het adres waar ik vanavond geweest ben. Het nadeel van 2e hands pompen, is dat de werking moeilijk te controleren is. De magneetkoppeling zelf is gemakkelijk te controleren, maar is de pomp inwendig nog in orde ? Blijft een gok.
Oh ja, vertrek richting Frankrijk staat gepland op 9 juli.
Mark,MSuidgeest schreef : And nothing happend?
Er is toch wel wat positiefs te melden over je airco? En die tip van mij over de dealer, die staat nog steeds.
Inderdaad, in een jaar niet veel mee gebeurd. Ik moet ook eerlijk bekennen dat er maar weinig momenten zijn geweest dat ik de airco heb gemist. Die tip van de delaert ben ik echt niet vergeten, maar er zijn zaken die in deze dure tijd meer aandacht verdienen.
Iets positiefs over de airco ........................ hij heeft niet geleid tot extra brandstofverbruik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zelf ook ooit een gekocht voor de witte 740 estate TIC.
Succes ermee
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Wel dus.Willem V. schreef : De aircopomp uit Obdam hebben we niet gemonteerd, maar eerst eens 12V op de magneetkoppeling gezet, ook niet dus
.
Was vanochtend even bij mijn maatje en nadat we de Ofilant even de vakantiecontrole hadden gegeven, toch maar eens 12V op de aansluitingen gezet en jawel hoor........ klik ! Die doet het dus wel. Waarschijnlijk hebben we toch gisterenavond niet goed opgelet.
Nu heb ik toch nog wat te sleutelen voor ik op vakantie ga, er moeten nl nog 2 nieuwe schokbrekers onder aan de voorzijde. Sleutelen we gelijk die andere pomp er in. Wellicht dat alles dan toch nog op zijn pootjes terecht komt.