Overgang Volvo 700 Vereniging naar 700 Register
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2024 13:54 #1475770
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Nou, het lijkt toch iets minder eenvoudig.
Ik krijg nu tot twee keer toe de mail onbezorgd retour, tot twee keer omdat je nog denkt iets verkeerd ingevuld?
De tweede keer er echt op gelet, copy past, de secretaris als geadresseerde en de penningmeester in de cc.
En beide keren onbezorgd retour met de uitleg:
"De reactie van de externe server was:
550 The content of this message looked like spam."
Voor de goede orde, met GMail verstuurd, net als diverse andere mails vandaag die wel op de bestemde plekken zijn aangekomen.
Groeten,
Ton.
Ik krijg nu tot twee keer toe de mail onbezorgd retour, tot twee keer omdat je nog denkt iets verkeerd ingevuld?
De tweede keer er echt op gelet, copy past, de secretaris als geadresseerde en de penningmeester in de cc.
En beide keren onbezorgd retour met de uitleg:
"De reactie van de externe server was:
550 The content of this message looked like spam."
Voor de goede orde, met GMail verstuurd, net als diverse andere mails vandaag die wel op de bestemde plekken zijn aangekomen.
Groeten,
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2024 20:17 #1475779
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Vreemd
Er komen gewoon e-mails binnen met kennisgeving van andere leden. Het kan door vanalles komen, vaak door inhoud van het bericht. De melding is iig doorgekomen.
Als meer mensen dit ervaren, laat het dan even weten via een PB of in dit topic.
Als meer mensen dit ervaren, laat het dan even weten via een PB of in dit topic.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2024 21:04 #1475780
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok.
Dankjewel, het bericht is dus doorgekomen.
Fijn weekend.
Ton.
Fijn weekend.
Ton.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2024 17:09 #1475939
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Inlog
Ik ben benieuwd, hoe gaat het nu met de inlog bij de VKV?
Ik had daar al een gast account op een ander email adres dan hier en met een nummer als gebruikersnaam.
Ik had daar al een gast account op een ander email adres dan hier en met een nummer als gebruikersnaam.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2024 19:38 #1475940
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Geduld
Dat gaat allemaal geregeld worden Ton, zodra je officieel lid wordt van de VKV (wanneer wij dus overgaan) dan wordt dit geregeld door de VKV.
Dit is destijds ook bij mij gelukt toen de Volvo 300 Club overging...daar heb ik niks voor hoeven doen of te regelen m.u.v. het aangeven dat ik mee over ging.
Dit is destijds ook bij mij gelukt toen de Volvo 300 Club overging...daar heb ik niks voor hoeven doen of te regelen m.u.v. het aangeven dat ik mee over ging.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2024 00:31 #1475941
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Officieel lid
Hallo Chris
Volgens de brief die Johan verstuurd heeft wordt: "Elk V700V-lid dat overstapt naar de VKV ... per 1 oktober 2024 lid van de VKV..."
groetjes
Mathy
Volgens de brief die Johan verstuurd heeft wordt: "Elk V700V-lid dat overstapt naar de VKV ... per 1 oktober 2024 lid van de VKV..."
groetjes
Mathy
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
03-10-2024 11:39 #1475942
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Geduld
Is een schone zaak.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2024 13:18 #1475944
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Niet overal direct op
Niet overal direct op reageren zonder inhoudelijk iets toe te voegen is ook een goede eigenschap niet een ieder gegeven.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2024 17:32 #1475960
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Lid van VKV
Volgens mij is iemand pas lid, nadat er een bericht over is geweest dat die ook lid is geworden bij de VKV. Anders is het wel erg op de zaken vooruit lopen.
We hebben besproken dat we i.i.g. als V700V lid vanaf 1 oktober mee kunnen doen aan evenementen van de VKV. Het officiëel lid zijn wordt in de tussentijd geregeld.
Heren wij doen dit met zijn 5'en, waarbij wij ook allen nog een leven naast de V700V leiden. We doen er alles aan om dit vlekkeloos te doen laten verlopen.
We hebben besproken dat we i.i.g. als V700V lid vanaf 1 oktober mee kunnen doen aan evenementen van de VKV. Het officiëel lid zijn wordt in de tussentijd geregeld.
Heren wij doen dit met zijn 5'en, waarbij wij ook allen nog een leven naast de V700V leiden. We doen er alles aan om dit vlekkeloos te doen laten verlopen.
- Marco
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2024 22:29 #1476071
door Marco
Beantwoord door Marco in topic Al in de overgang?
Na de brief van eind augustus heb ik op 23 augustus richting de beide daarin genoemde mailadressen gereageerd en aangegeven mee te willen liften naar het 700 Register. In diezelfde brief werd gesteld uiterlijk oktober een reactie te kunnen verwachten voor een finaal akkoord.
Na nog niks ontvangen te hebben, gisteren via de mail om een reactie gevraagd op mijn eerdere aanmelding.
Nu dan ook maar even via de site.
Na nog niks ontvangen te hebben, gisteren via de mail om een reactie gevraagd op mijn eerdere aanmelding.
Nu dan ook maar even via de site.
Moderators: Jerry Stam