Wie kent iemand die...

• Reinier Verbeek
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
28-10-2022 11:34 #1471856 door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic vooral niet reageren Ton
vooral niet reageren Ton

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adriaan Versluijs
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2022 12:43 #1471857 door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Niet nóg meer olie op het vuur
"Adriaan, zekers gaat het om leven en laten leven.
........... zouden jij en ffluche ook moeten doen....... ipv bedrijven /personen af te zeiken."

Gevoelige snaar, Alex? Allereerst heb ik niemand, personen noch bedrijven 'afgezeken'. Geen idee waar je dat vandaan haalt.

En nu graag niet nóg meer olie op het vuur. Dankjewel.

Over tot de orde van de dag.

Adriaan

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2022 02:14 #1471867 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic jeetje
asatter..

bepaal jij wat een meerwaarde heeft voor het forum ?
lijkt me dat elk lid dat zelf bepaalt in plaats dat jij dat voor iedereen bepaalt.
Moderator ben je niet dus daar ga jij helemaal niet over.

"De vereniging sponser en technisch adviseur mag zeker met wat meer respect krijgen "

Dat was mij niet bekend. Ik ga af op wat ik zie en dat zijn bizar hoge prijzen.
Daar mag ik een mening over hebben. Doel is niet iemand af te zeiken.
Dat maak jij ervan. Dat dat erachter zit. En daar neem ik ver afstand van.
En houd het even bij de actualiteit ipv oude koeien uit de sloot te halen. Wat een venijn zeg.
Ik vraag me oprecht af wat iemand bezield met die prijzen, dat is de strekking van wat ik zei. Waarom mag ik me dat niet afvragen ?
En nu ik weet dat deze persoon sponsor is veranderd die mening nog steeds niet. Zijn twee dingen die je los kan zien.
Respect voor het sponsorwerk nu ik dit weet, vraagtekens bij die prijzen blijven.

"En de parels en zeldzame materiaal is voor eurojager zoals jou schijnbaar een onbereikbaar iets"

bron ? waar baseer je dat op ?
jij kan helemaal niet in mijn portemonnee kijken toch ? denk je dat ik uit jaloersigheid reageer of uit frustratie dat ik die parels niet kan bemachtigen ?
waar haal je het vandaan ?

Misschien heb ik wel genoeg poen om die hele voorraad van Schmidt op te kopen en er nog 100 procent boven op te gooien.
Ik ben van mening dat die prijzen die Schmidt vraagt niet gezond zijn en de doodsteek voor onze liefhebberij.
Waardoor anderen ook weer meer gaan vragen, etc etc . Lijkt mij een ongezonde ontwikkeling.
Ben benieuwd of je deze kant ook kan zien ?

Helaas zijn er mensen die die bedragen neerleggen. Een sponsorship moet belangeloos zijn en niet erop gericht zijn een afzetmarkt te creëren en daarna hogere prijzen te vragen. Wie die sponsor ook mag zijn.
ik wil hem nog wel wat breder trekken, in hoeverre moet je als vereniging commerciële bedrijven een platform bieden ?
Er zijn er meer. Ik verwijs maar naar de rubriek "vaste adverteerders".
Die hebben een belang wat deels gelijk loopt maar deels ook niet. Als je dat niet doorhebt en alleen maar de hand streelt die je voedt... da's ook niet goed lijkt me.
Maar schijnbaar is dat een gevoelig iets om de vinger op te leggen om de een of andere reden.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2022 19:52 #1471869 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Genoeg
Slotje

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC