dagje zweten ..
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 19:35 #1108145
door Wim Pothoven
dagje zweten .. is gemaakt door Wim Pothoven
Volvo collegae,
Heb vandaag m'n baksteen gepoetst en moet zeggen, ben gelukkig met het resultaat. Nieuw soort spuitwas van de vakman gekregen, makkelijk wrijven en eigenlijk zo klaar. Kan ik er voorlopig weer tegen. De auto staat binnen en is geen "daily-drive" dus blijft voorlopig nog wel glimmen. Moet mezelf alleen inhouden om niet telkens een onzinritje te willen maken.
Groeten "oet Twente"
Wim Pothoven/ lid 1409
740 GL Blackline/ B 230K/ M47/ bj 1989/ 130.000 kms.
Heb vandaag m'n baksteen gepoetst en moet zeggen, ben gelukkig met het resultaat. Nieuw soort spuitwas van de vakman gekregen, makkelijk wrijven en eigenlijk zo klaar. Kan ik er voorlopig weer tegen. De auto staat binnen en is geen "daily-drive" dus blijft voorlopig nog wel glimmen. Moet mezelf alleen inhouden om niet telkens een onzinritje te willen maken.
Groeten "oet Twente"
Wim Pothoven/ lid 1409
740 GL Blackline/ B 230K/ M47/ bj 1989/ 130.000 kms.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 19:45 #1448516
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Niks mis met onzinritjes met
Niks mis met onzinritjes met een baksteen

- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 19:58 #1448518
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Mooi!
Ga je daar je trip naar Zweden mee maken?
Heb je de links gezien die ik geplaatst heb?
Groeten,
Ton.
Heb je de links gezien die ik geplaatst heb?
Groeten,
Ton.
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 21:05 #1448519
door Wim Pothoven
Beantwoord door Wim Pothoven in topic Ja ...
Dit is idd de baksteen waarmee ik naar Zweden ga. Ben van het oude slag...., als je dan toch op pad gaat moet het er ook een beetje gelikt uitzien. Geldt natuurlijk ook voor genoemde onzinritjes.
Ton..., heb de links gezien, waarvoor dank. Ben nl. nog op zoek naar een orginele li+re buitenspiegel, handbediend. Rijd nu rond met aftermarket exemplaren de originelen te ver aangetast om te houden. Zoals je ziet is de auto verder nog origineel. Heb de multispoke velgen ook pas gevonden na vier jaar, dus wacht af tot ik ze vind.
Groeten Wim Pothoven
Lid 1409
Ton..., heb de links gezien, waarvoor dank. Ben nl. nog op zoek naar een orginele li+re buitenspiegel, handbediend. Rijd nu rond met aftermarket exemplaren de originelen te ver aangetast om te houden. Zoals je ziet is de auto verder nog origineel. Heb de multispoke velgen ook pas gevonden na vier jaar, dus wacht af tot ik ze vind.
Groeten Wim Pothoven
Lid 1409
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 21:18 #1448520
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Strak!
Strak werk Wim !
Je zult straks in Zweden nog menig 700 en 900 serie Volvo tegenkomen is mijn ervaring van onze roadtrip een maand geleden. Geniet van de tocht en het bezoek aan het Volvomuseum , dan hoor ik de verhalen tzt wel op de eerstvolgende sleuteldag bij Bosscha in Langezwaag. Zweden is een mooi land!
Groet,
Pascal
Je zult straks in Zweden nog menig 700 en 900 serie Volvo tegenkomen is mijn ervaring van onze roadtrip een maand geleden. Geniet van de tocht en het bezoek aan het Volvomuseum , dan hoor ik de verhalen tzt wel op de eerstvolgende sleuteldag bij Bosscha in Langezwaag. Zweden is een mooi land!
Groet,
Pascal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 22:11 #1448522
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig !
Ziet er echt top uit ! Ook ik wil altijd met een gepoetste auto op stap. En... helaas... ik kan het niet ook niet helpen.... de auto rijd altijd veel lekkerder als tie zo glimt..
Moderators: Jerry Stam